חיפוש

מתכנן יום גיבוש לעובדים? כך תעשה את זה נכון

גיבוש עובדים הוא מטרה בפני עצמה ולא בונוס מן הצד. חברות ועסקים ברחבי העולם משקיעים מיליונים על מנת ליצור אווירה ידידותית בחברה ותחושת שייכות למקום העבודה. זה לא מטוב לב כמו מתוך חשיבה עסקית טהורה: עובד מחובר יותר הוא עובד פרודוקטיבי יותר.

תכנון יום גיבוש הוא משימה מקצועית שצריכה להיעשות בשלמות על מנת לרצות את כל צידי המשוואה: העובדים, ההנהלה וסל התקציב. אנחנו כאן כדי לתת את תרשים הזרימה לאירוע גיבוש נכון עבור עובדי החברה.

 

נערכים ליום גיבוש

התחילו בגיבוש תוכניה ליום גיבוש די זמן קודם על מנת ליצור קונספט אירוע מושלם. תאמו עם חברת הפקות מקצועית לימי גיבוש או הטילו את התפקיד על איש צוות מיומן מתוך החברה. הקפידו לתשאל את העובדים על הפעילויות המועדפות עליהם ונסו לברר על ימי חברה מוצלחים בחברות אחרות.

הזמן המומלץ לגיבוש תוכנית הינו מספר חודשים מראש כך ניתן לוודא שמפעילי התוכניות והאתרים הרצויים אינן תפוסים במועד הרלוונטי.

 

תיאום ציפיות

ערכו ישיבת צוות עם חברי הנהלה ונציגי ועד העובדים ובחנו את האפשרויות שלפניכם: יכולות תקציב מול אטרקציות ופעילויות מתאימות. ערכו טבלה של תוכניות אפשריות עבור אירוע החברה: תוכנית דיביטי? מנטליסט לאירוע חברה? חדר בריחה? לייזר טאג? קבלו המלצות מעובדי חברות שכבר ניסו ותנו להם לדרג את הפעילויות על פי רמת הפופולריות בקרב העובדים.

 

הפעלות אופציונליות

להלן מספר אפשרויות לפעילויות מגבשו עבור עובדים באירוע חברה:

  • סדנאות בישול קבוצתיות.
  • סדנאות עיסוי.
  • סדנאות צחוק.
  • אמן חושים.
  • הופעות זמר.
  • מופעי סטנד אפ.
  • פעילות רטובה (מתאימה בעיקר לחודשי הקיץ).
  • משחקי ODT
  • ועוד.

 

בחרו במקום אטרקטיבי לעריכת אירוע חברה מגבש

האופציה האולטימטיבית הינה מציאת מיקום משלב חללי פנים וחוץ לקיום האירוע. ההמלצה שלנו: בצעו חלק מהפעילויות בתוך המבנה וחלק בחצר או במרפסת הצופה לנוף, למיקום החוויה וליצירת קונספט המתאים להעדפות כל סוגי המשתתפים. קחו בחשבון שפעילויות חוץ הן פעילויות שאינן מתאימות לעונת החורף או לימי קיץ חמים במיוחד.

 

השקיעו ברמת אירוח קולינרי גבוהה

למזון באירוע יש השפעה רבה על הצלחתו. השקיעו בארוחה מרכזית משובחת וכיבוד קליל וזמין לאורך כל האירוע. הציעו תפריט מורחב על מנת לספק מספר רב יותר של עובדים. דוכני מזון המציעים שפע קולינרי הם ערובה לאורחי אירוע חברה שבעי רצון.

 

יום גיבוש לעובדים – לומדים לקח מכל תקלה

בתכנון אירוע חברה יש לכלול תוכנית מגירה בכל מקרה בו התוכנית המקורית לא יכולה לצאת לפועל. עם זאת, גם בתכנון מוקפד בו נלקחו בחשבון הפרעות מסוגים שונים וכן פתרונות עבורם, עדיין עלולות לצוץ בעיות שונות: גשם בלתי צפוי, מערכת סאונד שמארגנת שביתה ועוד.

חשוב שלא להיבהל אלא ללמוד לקח ולהתארגן מראש בצורה יעילה. בסופו של יום, כל 'באג' במהלך האירוע ימקצע אתכם לקראת האירוע הבא. אירוע חברה – היערכות מוקדמת, תיאום ציפיות והתאמה לסל תקציב – כך תגבשו יום גיבוש מוצלח.

יום גיבוש לעובדים

אולי תאהבו גם את

אמנית בזמן הופעה
מופע טלפתיה בזום

מופעי טלפתיה הופכים ונהיים לטרנד רחב ונראה שאין אחד מאתנו שלא היה במופע כזה במהלך חייו. מדובר במופע מרתק בו אמן החושים מבצע תרגילים בטלפתיה

קראו עוד »
זוג בכניסה לחופה
כמה עולה חתונה

עריכת אירוע כרוכה בעלויות משמעותיות. ככל שהאירוע כולל משתתפים רבים יותר, נערך במקום נחשב ויקר יותר וכולל ארוחות יקרות ועשירות יותר, כך המחיר הסופי של

קראו עוד »
שיא האירוע
הילדה חוגגת 12

הילדה עומדת לחגוג בקרוב בת מצווה? ובכן, באמצעות צוות המומחים של חברת עידנ'ס תוכלו לארגן אירוע חלומי בעלות כספית אטרקטיבית. להלן כל הפרטים. מסיבת בת

קראו עוד »