חיפוש

כמה עולה חתונה

עריכת אירוע כרוכה בעלויות משמעותיות. ככל שהאירוע כולל משתתפים רבים יותר, נערך במקום נחשב ויקר יותר וכולל ארוחות יקרות ועשירות יותר, כך המחיר הסופי של האירוע יכול להיות גבוה יותר. בנוסף למרכיבים שהוזכרו, יש מרכיבים אחרים הנוספים דרך קבע לעלויות הסופיות של האירוע. בשורות הבאות נזכור את העלויות השונות של האירוע וגם חלק המרכיבים השונים, כולל שמלת הכלה וכן טבעת אירוסין וטבעת נישואין, שחייבות להימנות עם המרכיבים הפיננסיים השונים של האירוע.

מה הם המרכיבים שצריך לקחת בחשבון באירוע

כאמור עלויות סופיות של אירוע בכלל וחתונה בפרט, כוללות מגוון רחב של מרכיבים. המרכיב הראשון במעלה כולל את עלויות השכרת האולם לצורך האירוע. מדובר בדרך כלל באלפי שקלים, עוד בטרם הוחלט על התפריט של האירוע. המרכיב הבאה הוא, כפי שכבר הוזכר לעיל, התפריט. ישנם בדרך כלל שני סוגים של אירוע: הסוג הראשון הוא אירוע בהגשה, שק שכל אחת מוג לשול. תפריטים מהסוג הזה הם בהכרח יקרים יותר, גם בגלל המאמץ הנוסף הכרוך בהגשה לכל אחד מהאורחים, וגם בגלל העובדה שכל המרכיבים שהוכנו לצורך האירוע מנוצלים כמעט עד תום. סוג אחר של תפריט הינו מזנון. המשמעות היא מרבית הפריטים מוגשים בצורת מזנון, כאשר האור לוקחים לעצמם חלק ניכר מהמנות. בדרך כלל,  המנה העיקרית מוגשת כמקובל על ידי מלצרים באופן פרטני. תפריט כזה נחשב לזול יותר, לאב דווקא בגלל המרכיבים אלא בגלל העובדה שלא נדרשת הגשה לכל אחד מהפריטים. איכות המזון וסוג המנות וכן המרכיבים של המזון עשויים כמובן לשנות את העלויות באופן ניכר. עלות תפריט יכולה להגיע גם עד בסביבות מאתיים וחמישים שקלים לאורך ואם לכפול את זה במספר האורחים, הרי שמדובר בהוצאה של אלפי שקלים נוספים. עלויות נוספות של האירוע הן העלויות של שמלת הכלה, יום ההכנה לכלה ולחתן, תזמורת  והפעלת האורחים, צלם לחתונה  וכן אטרקציות כאלה ואחרות שהחתן והכלה בוחרים.

עלויות נוספות של אירוע החתונה

מעבר לעלויות שהוזכרו לעיל, יש לכלול גם עלויות של המתנות שמגישים בני הזוג זה לזו. אחת העלויות הראשיות של חתונה  היא רכישה של טבעת אירוסין על ידי החתן. בהמשך, רוכש החתן מכספו ועל חשבונו את טבעת הנישואין. זאת, על מנת לעמוד בדרישות ההלכתיות המחייבות שהטבעת תירכש על חשבון החתן ושעד יום החתונה  יסיים החתן לשלם את כל הכספים המגיעים למי שמכר לו את הטבעת ולא להיות חייב דבר. בנוסף לשתי הטבעות, לא אחת קורה שהחתן רוכש עבור הכלה תכשיטים נוספים שהעלות שלהם עשויה להגיע לכדי אלפי שקלים. בנוסף, ביום החתונה אמור הזוג להגיע לאולם החתונות באופן מלכותי. גם ההגעה המלכותית כרוכה בדרך כלל בהוצאות נוספות וגבוהות. עלות החתונה עשויה להסתכם בעשרות אלפי שקלים, שלעיתים ממומנים על ידי המשפחה אבל בכל מקרה כרוכים בהתחייבויות גדולות של בני הזוג. בשורות דלעיל נמנו רק מרכיבים בסיסיים. חלק מהאירועים כולל מרכיבים נוספים, שיכולים להעלות את עלויות האירוע באופן ניכר.

 

אולי תאהבו גם את

אמנית בזמן הופעה
מופע טלפתיה בזום

מופעי טלפתיה הופכים ונהיים לטרנד רחב ונראה שאין אחד מאתנו שלא היה במופע כזה במהלך חייו. מדובר במופע מרתק בו אמן החושים מבצע תרגילים בטלפתיה

קראו עוד »
שיא האירוע
הילדה חוגגת 12

הילדה עומדת לחגוג בקרוב בת מצווה? ובכן, באמצעות צוות המומחים של חברת עידנ'ס תוכלו לארגן אירוע חלומי בעלות כספית אטרקטיבית. להלן כל הפרטים. מסיבת בת

קראו עוד »