חיפוש

המדריך המקיף לתכנון מסיבת יום הולדת

אם אי פעם ארגנתם בעצמכם מסיבת יום הולדת, אתם כנראה יודעים שיש כל מיני פרטים קטנים שאתם חייבים לדעת. פרטים שבלעדיהם, יום ההולדת שלכם לא יהיה שלם. יצאנו לבדוק עם המומחים בארגון ימי הולדת את כל הפרטים שחשוב לדעת רגע לפני שמתחילים בארגונים.

כדי שתוכלו להיות בעניינים, אספנו עבורכם את כל הפרטים החשובים והכנו את המדריך המקיף לתכנון מסיבת יום הולדת. רוצים מסיבה בלתי נשכחת? כדאי שתקראו את השורות הבאות.

 

שלב ראשון – תחשבו על קונספט מיוחד

השלב הראשון לתכנון של מסיבת יום הולדת הוא שלב הקונספט. אנחנו רואים את השלב הזה כחווייתי במיוחד. בשלב זה, אתם צריכים לחשוב על קונספט ייחודי, כזה שלא היה לאחרונה ביום הולדת שנכחתם בו. אם אין לכם כעת רעיון לקונספט, אתם יכולים להיות רגועים, יש לנו כמה אפשרויות שכנראה יתאימו לכם. להלן האפשרויות הללו:

  • סרט אהוב (למשל: גריז, סרטי דיסני וכו')
  • ארץ אהובה (למשל: הודו, תאילנד, איטליה וכו')
  • נשף תחפושות בנושא מסוים (למשל: נשף גוטי, נשף לבן וכו')
  • קוסמות (למשל: הזמנה של קוסם, תחפושות של קוסמים וכו')

חשוב מאוד שתבחרו בקונספט שנוגע לכם. אם למשל בחרתם בקונספט של סרט אהוב, תבחרו בסרט שאתם הכי אוהבים, כזה שאתם יודעים לדקלם מתחילתו ועד סופו. זה היום הולדת שלכם ואתם צריכים ליהנות מכל רגע, לכן, הבחירה הזו חשוב מאוד.

 

שלב שני – תחשבו איפה אתם רוצים לערוך את יום ההולדת

עכשיו, יש לכם קונספט וזה מצוין, אבל עם הקונספט באה התפאורה. אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר במקום שמתאים לתפאורה שלכם, לכן, עליכם להחליט מראש על מקום שבו תערכו את יום ההולדת. אם מדובר בתפאורה מורכבת, אנו ממליצים לבחור על מקום סגור, כמו אולם או הבית שלכם אם מתאפשר.

במידה ומדובר בתפאורה קלילה, אתם יכולים לבחור גם במקום פתוח כמו חצר או כל מקום אחר בטבע. חשוב שתדעו שאם בחרתם בקונספט של קוסמות ואתם מתכננים להזמין מפעיל, כמו קוסם, אתם צריכים לברר מולו שהמקום הנבחר אכן מתאים להופעה. לפרטים נוספים בנושא, אנו מזמינים אתכם ללחוץ על הקישור הבא: https://asael-magic.co.il.

 

שלב שלישי ואחרון – תכינו רשימת מוזמנים

כעת, יש לכם קונספט ומקום שבו תוכלו לערוך את יום ההולדת. נותר לכם רק לבחור מי האנשים שיזכו להיות ביום ההולדת שלכם. בשלב זה, אתם צריכים להכין דף ועט ולכתוב רשימה של כל המוזמנים. שימו לב, חשוב שתבדקו שמספר המוזמנים מתאים למקום האירוע הנבחר.

אם בחרתם לערוך את יום ההולדת בבית, חשוב שתבדקו שיש לכם מקום לכל המוזמנים. במידה ואתם עורכים יום הולדת במקום פתוח, סביר להניח שתוכלו להזמין יותר אנשים.אלו כל הפרטים שחשוב שתדעו אודות תכנון של מסיבת יום הולדת, שיהיה במזל טוב!

 

מסיבת יום הולדת

אולי תאהבו גם את

אמנית בזמן הופעה
מופע טלפתיה בזום

מופעי טלפתיה הופכים ונהיים לטרנד רחב ונראה שאין אחד מאתנו שלא היה במופע כזה במהלך חייו. מדובר במופע מרתק בו אמן החושים מבצע תרגילים בטלפתיה

קראו עוד »
זוג בכניסה לחופה
כמה עולה חתונה

עריכת אירוע כרוכה בעלויות משמעותיות. ככל שהאירוע כולל משתתפים רבים יותר, נערך במקום נחשב ויקר יותר וכולל ארוחות יקרות ועשירות יותר, כך המחיר הסופי של

קראו עוד »
שיא האירוע
הילדה חוגגת 12

הילדה עומדת לחגוג בקרוב בת מצווה? ובכן, באמצעות צוות המומחים של חברת עידנ'ס תוכלו לארגן אירוע חלומי בעלות כספית אטרקטיבית. להלן כל הפרטים. מסיבת בת

קראו עוד »