חיפוש

מדריך לשכירת קוסם למסיבת יום ההולדת של ילדכם

מתכננים לערוך יום הולדת לילד והוא לא מוכן שתהיה חגיגה בלי קוסם? אתם לא לבד. לא מעט הורים מוצאים את עצמם בסיטואציה שכזו, שגורמת להם להגיע לכאן ולקרוא את המדריך שיסביר להם איך להשכיר קוסם למסיבת יום ההולדת של הילד. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם יודעים אך להזמין את הקוסם המקצועי, המצחיק והייחודי ביותר, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות וליישם אותן: 

 

שלב ראשון – תשאלו את ההורים של החברים איזה קוסם היה אצלם

השלב הראשון דורש מכם לערוך בירור מקיף עם ההורים של החברים (של הילד שלכם כמובן), כדי שתוכלו לדעת איזה קוסמים היו בימי ההולדת שלהם. זה הרי ידוע, קוסם זו הבחירה הנפוצה ביותר בקרב ילדים, כך שסביר להניח שלפחות ילד אחד אם לא יותר, הזמין קוסם ליום ההולדת שלו. לאחר שערכתם בירור אתם צריכים לבחור מבין 2 האפשרויות הבאות:

  1. לראות אם יש קוסם שהופיע בכמה ימי הולדת ולהחליט אם להזמין אותו (שכן, כך אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בקוסם טוב
  2. לבדוק איזה קוסמים אינם מומלצים ולהימנע מלהזמין אותם ליום ההולדת

 

שלב שני – תערכו חיפוש בגוגל אחר קוסם מומלץ

אם הגעתם לכאן, כנראה שבחרתם לבדוק פרטים אודות קוסם ליום הולדת (כלומר, אתם מעדיפים קוסם אחר ולא אחד שהופיע בימי הולדת של חברים מהמסגרת החינוכית) במצב שכזה, אתם צריכים לערוך חיפוש מקיף בגוגל ולבדוק אחר הפרטים הבאים:

  • האם יש ביקורות טובות על הקוסם
  • מהו הדירוג שניתן לו על ידי הגולשים

לאחר שבדקתם את הפרטים האלו, אתם צריכים לבחור את הקוסם שיש לו את הביקורות הטובות ביותר ואת הדירוג הגבוה ביותר. שימו לב שאתם עורכים חיפוש בזמן שיש לכם רשימה של קוסמים שאינם מומלצים (זו שכתבתם בסעיף הקודם).

 

שלב שלישי – תראו סרטונים של הקוסם מימי הולדת אחרים

זה השלב שבו אתם יכולים ליצור קשר הם הקוסם הנבחר (זה שיש לו את הביקורות הטובות ביותר והדירוג הגבוה ביותר) ולבקש ממנו לשלוח לכם סרטונים מהמופעים שהוא קיים לאחרונה בימי הולדת של ילדים. שימו לב, זו בקשה הגיונית לחלוטין. אם הקוסם מגיב לבקשה זו באופן שאינו הולם, אתם צריכים להחליט בסיום השיחה שאתם מנתקים מגע. הסיבה לכך היא, שקוסמים שאינם מומלצים עשויים להילחץ מהאפשרות שתיראו את המופע הלא טוב מספיק שלהם. לעומת זאת, קוסם טוב עם ניסיון ישמח לשלוח לכם סרטונים ותמונות או להפנות אתכם לאתר שלו, שם תוכלו לראות אותו מופיע וגורם לקהל שלו ליהנות מכל רגע. עכשיו יש לכם את כל המידע הדרוש, כך שאתם יודעים איך להשכיר קוסם למסיבת יום ההולדת של הילד שלכם. כל מה שנותר לנו כעת זה רק לאחל לכם שיהיה מזל טוב ושתיהנו מהמסיבה והקוסם!

קוסם מבצע תרגילי קלפים

אולי תאהבו גם את

אמנית בזמן הופעה
מופע טלפתיה בזום

מופעי טלפתיה הופכים ונהיים לטרנד רחב ונראה שאין אחד מאתנו שלא היה במופע כזה במהלך חייו. מדובר במופע מרתק בו אמן החושים מבצע תרגילים בטלפתיה

קראו עוד »
זוג בכניסה לחופה
כמה עולה חתונה

עריכת אירוע כרוכה בעלויות משמעותיות. ככל שהאירוע כולל משתתפים רבים יותר, נערך במקום נחשב ויקר יותר וכולל ארוחות יקרות ועשירות יותר, כך המחיר הסופי של

קראו עוד »
שיא האירוע
הילדה חוגגת 12

הילדה עומדת לחגוג בקרוב בת מצווה? ובכן, באמצעות צוות המומחים של חברת עידנ'ס תוכלו לארגן אירוע חלומי בעלות כספית אטרקטיבית. להלן כל הפרטים. מסיבת בת

קראו עוד »