חיפוש

איך להפוך ל"מפיק" מסיבות טבע מקצועי – 5 טיפים

איזה כיף זה לערוך מסיבה תחת כיפת השמיים, באוויר הפתוח, להתמסר לחיק הטבע תוך ריקוד בלתי פוסק והנאה ממוסיקה טובה.

רבים הם על תקן מצטרפים למסיבה קיימת, אולם האם פעם חשבתם על להפיק מסיבת טבע משלכם? לעשות את הכול מאפס בכוחות עצמכם? אם התשובה היא כן, אנחנו חייבים לומר שמדובר במשימה פשוטה למדי.

הדבר היחיד שזה מצריך מכם, זה היצמדות לצ'ק ליסט המשימות הכרוך בהפקה ובקריאה לבעלי התפקידים הנכונים.

ריכזנו עבורכם 6 טיפים מרכזיים, אשר ינחו אתכם איך להפוך ל"מפיק" מסיבות טבע מקצועי.

 

רוצים מסיבה עם הרבה מוזיקה והרבה אור? השכירו גנרטור

אם אתם רוצים שהמסיבה שלכם תהיה איכותית מספיק, עליכם להביא למקום מוצרי חשמל כמו הגברה, תאורה, מערכת סאונד וכו'. האתגר הוא מציאת מקור חשמל זמין בטבע, אשר יספק די חשמל לכל אחד מהמכשירים. כדי להתגבר על הפער הזה, ניתן להשכיר גנרטור. הגנרטור אמון על ייצור חשמל, וניתן לשאת אותו לכל מקום ולכל מטרה שמצריכה זרימת חשמל שוטפת. גנרטורים להשכרה ניתן למצוא בחנויות המציעות ציוד לאירועים להשכרה.

 

דאגו לתאורת שטח שתאיר את האזור

תאורת שטח במסיבת טבע היא הכרחית, בייחוד אם המסיבה שלכם מתוכננת להתפרש על חלק משעות הלילה. יש שני סוגים של תאורה שמתאימה למסיבות טבע:

  • הסוג הקלאסי והפשוט- מדובר באורות רגילים הנושאים גוון לבן או צהבהב כמו השמש. במקרה כזה ניתן להשתמש בפרוז'קטורים רגילים.
  • הסוג הנועז והמסחרר- אם אתם מחפשים להתמסר לחוויה של צבעים ומוזיקה, מוטב לבחור בפנסי אפקטים למסיבות. אלו הם פנסים חכמים שמאירים את הרחבה באורות צבעוניים, ומייצרים אווירה מרגשת ומדליקה.

יש הנוהגים לצרף מכונת עשן, אשר מבליטה את קרני התאורה כשהיא פולטת החוצה את העשן. מכונת העשן נותנת תחושה שמדובר במסיבה מושקעת ומפנקת.

 

הצטיידו במבחר של אוכל ושתייה עבור המוזמנים

אוכל ושתייה משפרים באופן ניכר כל אירוע או מסיבה. במסיבות טבע יש ביקוש רב למשקאות אלכוהוליים, ואם אתם רוצים לשמח את המוזמנים שלכם, הצטיידו במבחר רחב של משקאות. אם אתם מארגנים מסיבה עבור החברים, אפשר גם להוסיף נשנושים קלים כמו חטיפים או בורקסים.

 

דאגו מראש למוזיקה טובה

כאשר מפיקים מסיבות בטבע, נוהגים להשמיע מוזיקת טראנס. יחד עם זאת, יש כאלו שמעדיפים מוזיקה אחרת. אם אתם מפיקים מסיבה מקצועית, בחרו במוזיקה שתואמת את קהל היעד שלכם. אם אתם מפיקים מסיבה בין חברים, בדקו איתם מה המוזיקה המועדפת על כל אחד, ועשו מיקס כך שכולם ייהנו.

 

ארגנו פינות ישיבה

עם כל הכיף בדבר, מסיבה יכולה להיות דבר מעייף. דאגו לארגן מראש פינות ישיבה עבור המוזמנים, אשר יאפשרו להם לנוח בין ריקוד לריקוד בצורה נוחה וכיפית.

 

רחבת ריקודים

אולי תאהבו גם את

אמנית בזמן הופעה
מופע טלפתיה בזום

מופעי טלפתיה הופכים ונהיים לטרנד רחב ונראה שאין אחד מאתנו שלא היה במופע כזה במהלך חייו. מדובר במופע מרתק בו אמן החושים מבצע תרגילים בטלפתיה

קראו עוד »
זוג בכניסה לחופה
כמה עולה חתונה

עריכת אירוע כרוכה בעלויות משמעותיות. ככל שהאירוע כולל משתתפים רבים יותר, נערך במקום נחשב ויקר יותר וכולל ארוחות יקרות ועשירות יותר, כך המחיר הסופי של

קראו עוד »
שיא האירוע
הילדה חוגגת 12

הילדה עומדת לחגוג בקרוב בת מצווה? ובכן, באמצעות צוות המומחים של חברת עידנ'ס תוכלו לארגן אירוע חלומי בעלות כספית אטרקטיבית. להלן כל הפרטים. מסיבת בת

קראו עוד »