חיפוש

סטנדאפיסט להנחיית אירועים – האירוע שלא תשכחו

צחוק, כידוע, בריא מאוד לגוף ולנפש. הצחוק מאיץ את זרימת הדם, מחזק את הריאות ומפריש במוח חומרים המעודדים ריפוי ורוגע של הגוף. צחוק באירוע שלכם יהפוך אותו לבלתי נשכח ולכן כדאי לשקול הזמנת סטנדאפיסט להנחייתו.

 

מה הופך אירוע לבלתי נשכח?

לפני שמרימים אירוע ישנם ארגונים רבים והתרוצצויות מרובות והכל במטרה להפוך את האירוע לבלתי נשכח, כזה שחברים ידברו עליו עם חיוך, יזכרו את ההשקעה שבו וישמחו בו. להפוך אירוע לבלתי נשכח יכול להיות מטרה מבלבלת שכן לכל משפחה ולכל אדם משהו אחר יחרת בזיכרון.

לחלק יהיה חשוב הבגדים של בעלי השמחה, עיצוב השיער והאיפור, לחלק אחר יהיה חשוב האוכל ולאחרים המוזיקה והאווירה שמשרה הדיג'יי. בזמן תכנון האירוע יש לחשוב על מה חשוב לכם, איפה הדגש צריך להיות ומה סגנון האירוע. כמו כן מתוך היכרות עם אוכלוסיית האורחים יש לחשוב על דברים שמצד אחד יביעו את הייחודיות שלכם ומצד שני יתאימו לאורחים ויגרמו להם להרגיש בנוח.

 

הנחיית האירוע

הנחיית האירוע לרוב ניתנת לקרוב משפחה זה או אחר אך דווקא כאן כדאי להשקיע מחשבה. הנחיית האירוע היא בעצם המפגש הראשון של האורחים עם החלק האמנותי ועשויה להשפיע על כל האווירה. לכל אירוע יכול להתאים מנחה אחר. בחלק מהאירועים יעדיפו בני המשפחה שהרב ינחה את האירוע, בחלק אחר יעדיפו שהדיג'יי אך כדי לערוך אירוע מיוחד שלא ישכח, כדאי מאוד לחשוב על הזמנת סטנדאפיסט לאירועים. סטנדאפיסט ידע לקשר בין חלקי האירוע תוך הוצאת פרצי צחוק מהקהל, הרמת האווירה, ולאחר היכרות מוקדמת עם המשפחה ידע גם לספר בדיחות הקשורות לחתן וכלת האירוע.

 

איך לבחור סטדנאפיסט?

ממש לא כל סטנדאפיסט יכול להתאים לכל אירוע. כדאי לבדוק לפני את הביקורות על הסטנדאפיסט, לצפות בסרטונים שלו, לשאול חברים שהיו בהופעות שלו ולהבין את הסגנון שלו. לאחר מכן יש לבדוק אם סגנון ההופעות שלו יכול להתאים לאירוע, למשפחה ולאורחים ולשבת איתו במדויק על הדרישות, על הגבולות, על אורך ההנחיה ועל השתלבותו באירוע כולו כך שיוסיף עניין אך לא ישתלט.

 

למה לבחור סטנדאפיסט להנחיית אירוע?

סטנדאפ, אמנות הצחוק, הוא אמנות האהובה על רוב בני האדם. בעוד בריקוד, שירה או כתיבה ישנן נישות רבות מספור שלכל אחת חלק מתחברים וחלק לא, בסטנדאפ, כשהוא נעשה באופן מותאם, אפשר להיות בטוח שהרוב יהנו. צחוק משחרר את האווירה, מקליל את העומס היומיומי ומקל על האורחים לשמוח בחתונה.

בדומה לשתיית משקאות אלכוהולים, הומור משפיע על המוח ומפריש חומרים המרפים מעט את השרירים, מגבירים את זרימת החמצן ומסייעים בהפחתת מתחים. אפשר להזמין כל מיני סוגי מנחים לאירוע, ולפעמים אפילו ממש חשוב לבעלי השמחה לכבד בהנחיית האירוע אדם חשוב המקורב למשפחה אך במידה ולא משנה לכם- סטנדאפיסט מומלץ להנחיית האירוע, להנאה מירבית.

קומיקאי

אולי תאהבו גם את

אמנית בזמן הופעה
מופע טלפתיה בזום

מופעי טלפתיה הופכים ונהיים לטרנד רחב ונראה שאין אחד מאתנו שלא היה במופע כזה במהלך חייו. מדובר במופע מרתק בו אמן החושים מבצע תרגילים בטלפתיה

קראו עוד »
זוג בכניסה לחופה
כמה עולה חתונה

עריכת אירוע כרוכה בעלויות משמעותיות. ככל שהאירוע כולל משתתפים רבים יותר, נערך במקום נחשב ויקר יותר וכולל ארוחות יקרות ועשירות יותר, כך המחיר הסופי של

קראו עוד »
שיא האירוע
הילדה חוגגת 12

הילדה עומדת לחגוג בקרוב בת מצווה? ובכן, באמצעות צוות המומחים של חברת עידנ'ס תוכלו לארגן אירוע חלומי בעלות כספית אטרקטיבית. להלן כל הפרטים. מסיבת בת

קראו עוד »