חיפוש

חגיגת פיצות: כך תפיקו אירוע קד"מ שלקוחות אוהבים

אירועי קד"מ – קידום מכירות – הם כלי חשוב ויעיל למיקסום מכירות של מוצרים מסוגים שונים ולהעלאת מודעות למוצרים אלה בקהלי יעד שונים שאליהם תרצו להגיע. מסיבת פיצות היא דרך הקלאסית ביותר להכיר ללקוחות סוגים חדשים של פיצות ולהכיר להם את העסק שלכם.  אבל כיצד מארגנים מסיבה שכזאת? התשובות בפנים.

 

שלב 1 – הגדרת יעדים ברורה לאירוע

אירוע קידום מכירות צריך להתאים ליעדים שלו בצורה מדויקת. לכן אירוע להעלאת מודעות לתוכנית השקעה חדשה בקרב פנסיונרים יהיה שונה לחלוטין מאירוע קד"מ של ליין פיצות שף של פיצרייה או רשת פיצריות. הדבר הראשון שיש לעשות כשמתכננים את אירוע הקד"מ שלכם, הוא להגדיר בצורה מדויקת את היעדים שלו. עליכם להגדיר את קהל היעד שאליו תרצו לפנות, ומה הציפיות שלכם ממנו.

 

שלב 2 – ביצוע מחקר ובניית תוכנית להשגת היעדים באירוע

לאחר שהבנתם מהו היעד של אירוע הקד"מ ואל איזה סוג של קהל תרצו לפנות, עליכם לעבור לשלב השני. בשלב זה יש לבצע מחקר בנוגע להעדפות של קהל היעד שלכם. אירוע קידום מכירות הוא בעצם כמו פינוק שאנו מביאים ללקוחות שלנו בכדי להכיר להם מוצר חדש או להעלות את המודעות שלהם לבית עסק.

לכן חשוב שנבין מה הלקוחות שאותם נרצה למשוך אוהבים, ומה גורם להם להגיע לאירועים שונים. הבנה זאת תעזור לכם לארגן את החלקים האחרים באירוע הקד"מ שלכם. כשמ דובר במסיבת פיצות למשל, צריך לתכנן בהתאם לקהל היעד – האם הפיצות יגיעו בליווי בירה ומוזיקת רוק או בליווי של גלידה והפעלות לילדים.

 

שלב 3 – טיפול בהזמנות, ספקים, בידור ועוד

לאחר שהבנתם את העדפות של הקהל שאליו תרצו לפנות, והכנתם תוכנית להגעה ליעדים של אירוע הקידום – עליכם לטפל בצד הפרקטי יותר של אירוע הקד"מ. יש למצוא מקום מתאים, לטפל בהזמנות וספקים שידאגו לכך שהאירוע יהיה בדיוק כמו שתכננתם.

אפשר לעבוד עם ספקים רבים לכל תחום בנפרד, וניתן גם לעבוד עם חברה כמו כיפלנד אטרקציות לאירועים שדואגת לאירוע מהתחלה ועד הסוף. כמו כן עליכם להחליט איזה סוגי פיצה תרצו להגיש, באיזה צורה ואיזו כמות עליכם להכין מראש בכדי שתספיק לכל האורחים.

 

שלב 4 – תיעוד, הפצה ושמירת קשר עם לקוחות לאחר האירוע

כמובן שאירוע הקד"מ לא מסתיים כאשר האורחים הולכים הביתה, שהרי מטרתו היא להניע  את הלקוחות שלכם לפעולה. לכן חשוב מאוד לדאוג לכך שגם לאחר האירוע תוכלו לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם. כמו כן חשוב לתעד את אירוע הקד"מ שלכם, ולהפיץ אותו ברשתות החברתיות ובפלטפורמות המתאימות לכך.

 

הפקת אירוע קדם שלקוחות אוהבים – סיכום

הפקת אירוע קד"מ יכולה להיות כלי מעולה להעלאת מודעות למוצר או לבית עסק. בכדי לארגן מסיבת פיצות שלקוחות אוהבים ובצורה אפקטיבית, יש להגדיר את היעדים של הקד"מ בצורה מדויקת, לבצע מחקר, לבנות תוכנית פעולה, לדאוג לספקים והזמנות, וכמובן לדאוג לפיצות טעימות מסוגים שונים.

אירוע KDM

אולי תאהבו גם את

אמנית בזמן הופעה
מופע טלפתיה בזום

מופעי טלפתיה הופכים ונהיים לטרנד רחב ונראה שאין אחד מאתנו שלא היה במופע כזה במהלך חייו. מדובר במופע מרתק בו אמן החושים מבצע תרגילים בטלפתיה

קראו עוד »
זוג בכניסה לחופה
כמה עולה חתונה

עריכת אירוע כרוכה בעלויות משמעותיות. ככל שהאירוע כולל משתתפים רבים יותר, נערך במקום נחשב ויקר יותר וכולל ארוחות יקרות ועשירות יותר, כך המחיר הסופי של

קראו עוד »
שיא האירוע
הילדה חוגגת 12

הילדה עומדת לחגוג בקרוב בת מצווה? ובכן, באמצעות צוות המומחים של חברת עידנ'ס תוכלו לארגן אירוע חלומי בעלות כספית אטרקטיבית. להלן כל הפרטים. מסיבת בת

קראו עוד »