חיפוש

איך להפיק אירוע במסעדה?

אם אתם חושבים לקיים אירוע כלשהו במסעדה כדאי שתדעו דבר אחד – זה לא קל כמו שזה נראה על הנייר. אמנם במסעדה אתם האורחים ולא המארחים (בשביל זה יש צוות של טבחים, מלצרים ואחמש"ים), אבל גם במסעדות שמתאימות לקיום אירועים לרוב אין צוות הפקה – מה שאומר שכל הנושא הזה נופל על הכתפיים שלכם. אז מה עושים?

בטח תשמחו לדעת שגם אם לא סיימתם קורס מפיקי אירועים אסור לכם להתייאש. פשוט המשיכו לקרוא את הטיפים המרכזיים שלנו וגלו שגם אתם יכולים להפיק אירוע במסעדה. אנחנו בטוחים שאחרי שתסיימו לקרוא לא רק תדעו את כל הסודות הקטנים (אלא שעושים את ההבדל הגדול), אלא גם תבינו שלמרות שזה לא משחק ילדים המשימה בהחלט אפשרית.

 

טיפ מספר 1 – בחירת המקום

בחירת המקום היא הדבר הראשון בהפקה של כל אירוע, כך שאירוע במסעדה אינו שונה ממנו. וכבר אמרו חכמים ששלושת הדברים החשובים ביותר בבחירה של נכס הם : מיקום, מיקום ומיקום. הם אמנם דיברו על נדל"ן, אבל בטח הבנתם את הרעיון.

לכן, כדי להבטיח שהאירוע יהיה מוצלח עליכם לבחור במסעדה שביכולתה לארח אירועים. כיום אמנם יש שפע של מסעדות לאירועים מה שלכאורה הופך את הבחירה ביניהן לקשה, אבל המציאות שונה בתכלית.

למעשה, כדי לבחור את המסעדה המתאימה לאירוע שלכם לא די לוודא שהאוכל טוב. אמנם האוכל הוא מרכיב חשוב (וכבר נאמר שאפילו הצבא צועד על קיבתו והדרך ללב של גבר עוברת דרך הקיבה), אבל הפקת אירועים היא לא סתם ארוחה. לכן, חובה לבדוק מראש שהמקום מתאים לאירוע שלכם מבחינת מקום ומולטימדיה.

 

טיפ מספר 2- בדקו דרכי הגעה

גם כאן לא מספיק לבחור את המקום הטוב ביותר, אלא יש לוודא גם שהוא הנגיש ביותר. אמנם לאנשים רבים יש רכב פרטי (מי אמר ליסינג מהעבודה?), אבל הפקקים ותשלום על חנייה יכולים לבאס כל אחד, במיוחד אחרי יום ארוך.

לכן, מומלץ לבחור במקום שהאורחים יוכלו להגיע אליו באמצעי תחבורה שונים במיוחד כאשר הם מגיעים מרחבי הארץ. ולא, תחבורה ציבורית היא לא מילה גסה. אמנם מבחינת מקומות לאירועים "מדינת תל אביב" שולטת, אבל צריך לקחת בחשבון שלא כולם גרים שם.

לכן, מומלץ לצאת מחוץ לקופסה ולמצוא מקום שמתאים לכולם בלי יוצא מהכלל. למשל, האם חשבתם פעם לקיים אירוע במסעדה כלשהי בנתב"ג? מדובר באחד המקומות הנגישים בארץ והמקרה הכי גרוע – תמיד אפשר להזמין מונית לבן גוריון עבור האורחים. והבונוס בנתב"ג שאפשר להמשיך את המסיבה בחו"ל. ממש שתי ציפורים בהפקה אחת..

עוד מידע תמצאו באתר: https://mamy-le.co.il.

שולחן במסעדה

אולי תאהבו גם את

אמנית בזמן הופעה
מופע טלפתיה בזום

מופעי טלפתיה הופכים ונהיים לטרנד רחב ונראה שאין אחד מאתנו שלא היה במופע כזה במהלך חייו. מדובר במופע מרתק בו אמן החושים מבצע תרגילים בטלפתיה

קראו עוד »
זוג בכניסה לחופה
כמה עולה חתונה

עריכת אירוע כרוכה בעלויות משמעותיות. ככל שהאירוע כולל משתתפים רבים יותר, נערך במקום נחשב ויקר יותר וכולל ארוחות יקרות ועשירות יותר, כך המחיר הסופי של

קראו עוד »
שיא האירוע
הילדה חוגגת 12

הילדה עומדת לחגוג בקרוב בת מצווה? ובכן, באמצעות צוות המומחים של חברת עידנ'ס תוכלו לארגן אירוע חלומי בעלות כספית אטרקטיבית. להלן כל הפרטים. מסיבת בת

קראו עוד »