חיפוש

הגשת תביעה בעקבות רשלנות העירייה

נגרם לכם נזק בעקבות רשלנות של העירייה? חשבתם להגיש תביעה ולא ידעתם איך? בעזרת עורך הדין המתאים תוכלו להגיש תביעה ואף לקבל פיצויים מלאים מהעירייה. כל שעליכם לעשות הוא למצוא את עורך הדין המתאים והמקצועי ביותר.

 

מתי מגישים תביעה בעקבות רשלנות העירייה?

תביעה בעקבות רשלנות של העירייה ניתן לתבוע לאחר שנגרם נזק כתוצאה מהתרשלות שבוצעה על ידי העירייה. רשלנות כזאת תהיה לדוגמה בניית תשתיות בצורה אינה עומדת בתקן ואז נגרם נזק, בנייה בצורה שאינה תקנית, אי עמידה בתקני בטיחות ועוד. רשלנות שכזאת עלולה לגרום לנזק לרכוש ואף לפגיעה בחיי אדם.

במצבים כאלה של נזק כתוצאה מרשלנות של העירייה ניתן לפנות לבית המשפט ולתבוע את העירייה. במהלך התביעה יהיה עליכם להוכיח שאכן נגרמה רשלנות על ידי העירייה, ושהנזק שנגרם לכם הוא תוצאה ישירה או עקיפה של הרשלנות. לפרטים נוספים על תביעת רשלנות מהעירייה ניתן לפנות לעו"ד שי סולטן, עורך הדין שייתן לכם מענה מקצועי לכל שאלה בנושא.

 

האם צריך עורך דין לכך?

לתביעה בעקבות רשלנות של העירייה, כמו בכל תביעה, מומלץ להיעזר בעורך דין. הוכחת נזק כתוצאה מרשלנות של העירייה יכולה להיות לא פשוטה אבל אפשרית באמצעות עורך דין. כאשר תגישו תביעה כנגד העירייה, כדאי שתצפו שהעירייה תיעזר בעורכי הדין הטובים ביותר ולכן כדאי שגם אתם תערכו בהתאם ותשכרו שירותי עורך דין מומחה בתחום. עורך הדין המתאים גם יבין את שפת המשפט וידע איך לייצג אתכם למול השופט, ידע להביא את ההוכחות הנדרשות להוכחת הטענה שלכם, וילווה אתכם לאורך כל התהליך.

ללא עורך דין הסיכויים שלכם לניצחון בתביעה הוא נמוך ביותר, במיוחד כשמדובר בגוף חזק כמו העירייה. עורך הדין גם ידע להכין אתכם לקראת התהליך שתעברו וגם יגביר את הסיכויים שלכם לזכות בתביעה ולקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם. יתכן והעירייה תציע הסכם פשרה על מנת לחסוך את ההליך המשפטי הארוך, ועורך דינכם ידע לסייע לכם להחליט האם לקבל את העסקה או להמשיך לבית המשפט לפי ניסיונו וראייתו המקצועית.

 

איך מוצאים עורך דין לתביעת רשלנות של העירייה?

על מנת לנצח בתביעה כנגד העירייה אתם צריכים עורך דין מנוסה ומקצועי. מציאת עורך דין מסוג זה יכולה להיות מורכבת, בעיקר אם אתם לא מכירים כלל עורכי דין. כשמדובר בתביעה על רשלנות כנגד העירייה, סביר להניח שאתם לא תהיו היחידים שיפגעו ולכן כדאי לשאול בסביבתכם ובמידה ושכניכם נפגעו גם כדאי להתארגן על תביעה מרוכזת של כולכם יחד. לתביעה קבוצתית סיכוי גבוהה יותר להצליח. במידה ואתם לבדכם, כדאי לשאול מכרים לגבי עורכי דין שהם מכירים ולחפש המלצות ברשת על עורכי דין שיוכלו לעזור לכם. חשוב שעורך הדין שלכם יהיה בעל ניסיון בתביעות כנגד העירייה.

עורך דין

אולי תאהבו גם את

תביעת פגיעה
מה לעשות לאחר פגיעה מינית?

תקיפה מינית היא חוויה טראומטית שאף אחד לא צריך לסבול. התוצאות שלאחר מכן עלולות להשאיר את הניצולים מרגישים אבודים, מבולבלים והמומים. לניצולים חשוב לדעת שהם

קראו עוד »
4 סוגי רשלנות רפואית בצבא
4 סוגי רשלנות רפואית בצבא

חיילים? משוחררים משירות צבאי? סובלים מבעיה רפואית שנגרמה לכם עקב השירות הצבאי או בזמן השירות הצבאי? ניתן היה לדעתכם לטפל בבעיה הרפואית באופן מקצועי ויעיל

קראו עוד »