חיפוש

ביטול שלילה שניתנה על ידי בית המשפט

קבלת שלילה של רישיון נהיגה יכולה לקרות רק לאחר הוראה של בית משפט. מצבים אלה עלולים לקרות בעקבות עבירות שונות, אך הדבר יכול להיות הפיך ותוכלו להגיש ערעור. אז באילו מצבים אתם עלולים לקבל שלילת רישיון, מה כדאי לעשות לאחר קבלת השלילה ואיך תוכלו להגיש ערעור? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על ביטול שלילה שניתנה על ידי בית המשפט.

 

מה כדאי לעשות לאחר שמואשמים בעבירת תנועה?

במידה ושוטר תפס אתכם מבצעים עבירת תנועה הוא ייתן לכם דוח תנועה. מהרגע שעצר אתכם השוטר מתחיל הרגע הקריטי ומאוד חשוב מה תעשו מרגע זה. ראשית, עליכם להתנהג בקור רוח ולנהוג בכבוד למול השוטר, וזאת היות ובמידה ולא הדבר ירשם בדוח ועלול להחמיר את מצבכם. כמו כן, מומלץ לתעד את האירוע וכן לפנות לסיוע של עורך דין תעבורה שידע להכווין אתכם בצעדים להמשך.

 

על מה מקבלים שלילה מבית המשפט?

שלילת רישיון תתקבל בעיקר על עבירות חמורות כמו נהיגה בשכרות או נסיעה במהירות מופרזת של מעל 50 קמ"ש מהמותר ועוד. כמו כן, ניתן לקבל שלילת רישיון גם לאחר צבירה של מעל ל-36 נקודות תנועה.

 

לכמה זמן תקבלו שלילת רישיון?

משך זמן שלילת הרישיון תלויה בסוג העבירה שביצעתם, לחומרתה, לרישום העבירות הקודמות שלכם, לנסיבות בהן בוצעה העבירה, וכן לשאלה האם נגרמה סכנה לחיי אדם. בהתאם לכלל הנסיבות הללו, יקבע השופט בבית המשפט לענייני תעבורה לפי שיקול דעתו את משך השלילה.

 

כיצד ניתן לבטל שלילת רישיון נהיגה?

על מנת לבטל שלילת רישיון נהיגה שניתנה על ידי בית המשפט, יש להגיש בקשה לערעור על החלטת השופט לשלילת הרישיון. לצורך כך, מומלץ להיעזר בעורך דין המתמחה בתחום עבירות התנועה. בהגשת הערעור, יהיה עליכם לפרט את סיבת בקשת הערעור וכן להביא הוכחות לטיעונים שלכם. בקשת הערעור שלכם תידון על ידי שופט המוסמך לכך ובהתאם להוכחות שהבאתם תתקבל החלטה בהתאם לבקשת הביטול.

 

האם צריך עורך דין על מנת לבטל שלילה מבית המשפט?

תוכלו להגיש את בקשת ביטול השלילה גם ללא הסתייעות בעורך דין, אך הדבר יהיה מורכב ובקשתכם עלולה שלא להתקבל. עורך דין המתמחה בתחום ידע לייצג אתכם בבית המשפט, ידע אילו טיעונים יהיה עליכם להציג לבקשת הערעור וכן יגביר את הסיכויים שבקשתכם תתקבל. על כן, מומלץ להיעזר בעורך דין מוסמך המתמחה בתחום ומבין בחוקי התעבורה, וכן כזה שיש לו ניסיון עם ביטול שלילת רישיון.

 

ביטול שלילה שניתנה ע"י בית המשפט – זה אפשרי

אכן אפשרי לבטל שלילת רישיון. על מנת לבטל את השלילה, יש להגיש בקשה לערעור על החלטת בית המשפט בדבר השלילה. לצורך כך, מומלץ להיעזר בעורך דין המתמחה בענייני עבירות תעבורה.

החלטת בית המשפט

אולי תאהבו גם את

תביעת פגיעה
מה לעשות לאחר פגיעה מינית?

תקיפה מינית היא חוויה טראומטית שאף אחד לא צריך לסבול. התוצאות שלאחר מכן עלולות להשאיר את הניצולים מרגישים אבודים, מבולבלים והמומים. לניצולים חשוב לדעת שהם

קראו עוד »
4 סוגי רשלנות רפואית בצבא
4 סוגי רשלנות רפואית בצבא

חיילים? משוחררים משירות צבאי? סובלים מבעיה רפואית שנגרמה לכם עקב השירות הצבאי או בזמן השירות הצבאי? ניתן היה לדעתכם לטפל בבעיה הרפואית באופן מקצועי ויעיל

קראו עוד »