חיפוש

מהי תודעת שפע ואיך היא יכולה לעזור לכולנו?

בימים האחרונים אנו עדים לשיח ער שמתרחש ברשתות החברתיות שעוסק במושג המופשט "תודעת השפע". מי שמכירים בו מקרוב מציינים בריש גלי שהדבר שינה את חייהם. החלטנו לבדוק את הנושא, כדי להבין מהי תודעת השפע? האם כל אחד יכול להכיר בה? ואיך היא יכולה לשנות את חיינו? הישארו כאן ותגלו את כל המסקנות המרתקות שריכזנו בנושא.  

 

נעים להכיר – תודעת השפע

יצאנו לקרוא תחילה את המונח "תודעה" במילון עברי – עברי וגילינו שמדובר בתכונה הבסיסית ביותר של הנפש שלנו. מייחסים אליה בדרך כלל תכונות שונות, כמו הכרה עצמית, חוויה מודעת ואפשרות להבין את היחסים שבאים לידי ביטוי בין הזהות האישית שלנו לסביבה. תודעת השפע מורכבת מ – 5 מרכיבים שמכניסים חיות ונשימה לחיים שלנו:

 

  • הגישה שלכם לחיים
  • אוצר המילים שבהם אתם משתמשים ביום יום
  • פעולות שאתם מבצעים
  • אנשים שמקיפים אתכם
  • הפיזיולוגיה שלכם

מהי תודעת שפע ואיך היא יכולה לעזור לכולנו

 

אתם יכולים להכיר וליהנות מתודעת השפע

סביר להניח שתשמחו לשמוע שכל אחד יכול להכיר מקרוב בתודעת השפע. נדגיש שמדובר בתהליך שצריך לעבור יחד עם גורם מוסמך שיציג בפניכם את השלבים השונים. נסביר שהשלב הראשוני מצריך שינוי של התודעה הקיימת. כך שזו תהפוך לתודעה שמתנהלת בהתאם לתחושת שפע. כך ניתן יהיה למגנט שפע לחיים שלכם וליהנות מהצלחות מרובות. אם אתם רוצים להתחיל להתאמן על תודעה זו שתשנה את חייכם, עליכם לפנות לקבלת אימון אישי רועי עמוס שיציג בפניכם את השיטה מקרוב.

 

היכרות עם תודעת השפע = חיים טובים

המרכיבים שהוצגו לעיל צפויים לשנות את חייכם באופן ניכר. בחרנו להתמקד במרכיב הראשון והבולט ביותר: הגישה, האמונות והמחשבות שלכם. אלה נוגעים לפרשנות שתביאו לסיטואציות שונות, למצבי רוח ופעולות שאתם מבצעים (או נמנעים מלבצע) בעקבות אמונות. חשוב שתדע שיש 4 אמונות שיכולות לקדם אתכם לעבר התודעה הרצויה. אלה יוצגו בהרחבה בפסקה הבאה.

 

4 האמונות שחשוב להכיר

האמונה הראשונה שתגרום לכם להרגיש יותר טוב בן רגע אומרת שמשהו טוב עתיד לקרות. דלת השפע תפתח בפניכם ברגע שתהיה לכם ציפייה והתרגשות ממשהו חיובי שצפוי להתרחש בקרוב. האמונה השנייה נוגעת לדברים טובים שקורים בחיים. אם תאמינו שמשהו טוב יקרה, אתם תוכלו לצאת מנקודת הנחה שכל דבר שמתרחש בחייכם, קורה לטובה. האמונה השלישית נוגעת לשפה שבא לידי ביטוי מכל דבר. תהיו בטוחים שיש מספיק שפע מכולם ושמגיע לכם להיות חלק מהשפע האינסופי (שזו האמונה הרביעית).

 

 מילים אחרונות לסיום

החיים שלכם עומדים להשתנות מרגע זה ואילך. שכן, אתם מכירים בתודעת השפע שתשנה את חייכם ותכניס טוב, שמחה ורוגע לשגרה, למרות התמורות שעוברות עליכם ועל הקרובים שלכם. בשלב זה נותר לכם רק לקחת חלק בהליך אימון אישי שיוביל להיכרות מעמיקה עם הנושא, כדי שזה יפתח את הצוהר לחיים חדשים ורגועים.

4 האמונות שחשוב להכיר

אולי תאהבו גם את

איך בוחרים מנעולן

בין אם מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או לבית העסק ובין אם בשל צורך ידוע מראש, בחירת מנעולן מקצועי אינה משימה קלה. במדינת ישראל

קראו עוד »
מדביר בחיפה

שירותי הדברה הם כבר מזמן סטנדרט שנתי בכל בית ובית. כיום, בתים רבים סובלים ממזיקים בכל מיני סוגים ורמות קושי שונות. המדביר הוא היחיד שיכול

קראו עוד »
ציור של ציוד ניסור בטון
איך מנסרים בטון בשנת 2021

התקדמות הטכנולוגיה לא דילגה על עולם ניסור הבטון, ובזכותה תהליכי ניסור הבטון השתפרו פלאים בשנים האחרונות. כיום, אנו עדים לשיטות ניסור בטון איכותיות אשר מאפשרות

קראו עוד »