חיפוש

תיקון מכונת כביסה – רק על ידי טכנאי

מכונת כביסה נמצאת במרבית הבתים בישראל (אלא אם אתם מעדיפים להשתמש במכבסות הציבוריות שנמצאות בערים השונות, או לכבס אצל אנשים אחרים בבית). כאשר מכונת הכביסה מתקלקלת, הדבר הנכון ביותר עבורכם הוא לא לנסות ולתקן אותה בעצמכם – אלא להזמין טכנאי שמתמחה בתיקון מכונות כביסה.

 

למה לא לנסות ולתקן את התקלה לבד?

אם אתם מסוג האנשים שמתקנים כל דבר לבדכם בבית, ייתכן והנטייה הראשונית שלכם היא לתקן בעצמכם גם תקלות שקשורות במוצרי חשמל כמו מכונת הכביסה.

עם זאת, יש סיבה לכך שמומלץ להיעזר בטכנאי שעוסק בתיקונים אלו בצורה יום יומית, ועבר הכשרה מתאימה לכך. תיקון רשלני של מכונת הכביסה עלול לגרום יותר נזק מתועלת – יהיו מקרים בהם התיקון שנדרש הוא שטחי בלבד, אך על ידי התעסקות לא נכונה ברכיבים החשמליים שבמכונה היא עשויה להיהרס לגמרי.

עלות תיקון מכונת כביסה אמנם עשוי לעלות כמה מאות שקלים (כתלות באופי התקלה כמובן), אך עלות זו זולה פי כמה מהעלות של רכישת מכונת כביסה חדשה, לאחר שהקודמת התקלקלה בעקבות תיקון רשלני.

 

איך יודעים באיזה טכנאי לבחור?

על מנת לבחור בטכנאי מכונות הכביסה שמתאים לכם ביותר, מומלץ לערוך סקר שוק קטן באינטרנט. ראשית תוכלו לבחון את היצע הטכנאים שעובדים באזור המגורים שלכם, ולאחר מכן לברור מביניהם על סמך המחירים והשירותים שהם מציעים.

כדי לבדוק את מידת האמינות והמקצועיות של הטכנאי בטרם הזמנתו, תוכלו להתייעץ עם חברים או בני משפחה שאתם יודעים שהשתמשו בעבר בשירותיו של טכנאי מכונות כביסה, או לקרוא ביקורות וחוות דעת באינטרנט. ישנן קבוצות ייעודיות ברשתות החברתיות שנועדו לשם החלפת ביקורות אודות בעלי מקצוע, וזוהי דרך טובה שדרכה תוכלו לבחור את הטכנאי המומלץ ביותר שפועל באזור המגורים שלכם.

 

אילו עוד מוצרים מומלץ לתקן על ידי טכנאי בלבד?

מוצר נוסף שמומלץ לתקן רק על ידי טכנאי, הוא דוד המים. דודי מים נמצאים כמעט בכל בית בישראל, ודרושים על מנת לספק לנו מקלחת חמה בכל ימות השנה.

כאשר הדוד מתקלקל, תוכלו להזמין טכנאי שיגיע אליכם עד הבית ויתקן את התקלה בקלות ובמהירות. כמו בתחום מכונות הכביסה, גם בתחום הדודים ייתכן שהתקלה ניתנת לתיקון בצורה קלה ושטחית, אך תיקון עצמאי או של אדם שאינו בעל הכשרה בתחום עשוי לגרום לנזק – עד כדי השבתת הדוד לחלוטין שאחריו תצטרכו לקנות דוד חדש.

נוסף על פוטנציאל הנזק לדוד, ישנו פוטנציאל נזק חמור עוד יותר לבטיחות מי שמתקן את הדוד ודיירי הבית. דוד המים, כשמו כן – מכיל מים, והוא מכיל גם רכיבים חשמליים. השילוב בין חשמל ומים עשוי להיות מסוכן וקטלני עבור אדם שאינו מיומן ועוסק בתיקון דודים בחיי היום יום. אל תיקחו סיכון מיותר, והזמינו טכנאי דודים מוסמך!

 

מכונת כביסה

אולי תאהבו גם את

איך בוחרים מנעולן

בין אם מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או לבית העסק ובין אם בשל צורך ידוע מראש, בחירת מנעולן מקצועי אינה משימה קלה. במדינת ישראל

קראו עוד »
מדביר בחיפה

שירותי הדברה הם כבר מזמן סטנדרט שנתי בכל בית ובית. כיום, בתים רבים סובלים ממזיקים בכל מיני סוגים ורמות קושי שונות. המדביר הוא היחיד שיכול

קראו עוד »
ציור של ציוד ניסור בטון
איך מנסרים בטון בשנת 2021

התקדמות הטכנולוגיה לא דילגה על עולם ניסור הבטון, ובזכותה תהליכי ניסור הבטון השתפרו פלאים בשנים האחרונות. כיום, אנו עדים לשיטות ניסור בטון איכותיות אשר מאפשרות

קראו עוד »
איש תיקונים
3 דרכים לבחירת בעל מקצוע

בחירה של בעל מקצוע איכותי היא חשובה ביותר כדי לשמור על שלמות דירת המגורים. רוב התקלות התשתיתיות, דורשות טיפול מהיר ואיכותי, אחרת הן עשויות להחמיר

קראו עוד »