חיפוש

מתכננים שינוי משמעותי בחיים – מי יגיד לכם אם הצעד נכון או לא?

החיים מלאים בבחירות שונות וקריטיות שקובעות את התפתחותנו ואת הסיפוק וההנאה שלנו בחיים. לכן, כאשר אנו מתכננים שינוי משמעותי בחיים, הדבר הולך להשפיע משמעותית על חיינו ולשנות אספקטים רבים בהם. מהסיבה הזו, לפני החלטות גדולות לא כדאי להיות פזיזים ומומלץ להיות בטוחים שאתם מתקדמים לכיוון הנכון ובקצב הנכון. בגלל העובדה ששינוי משמעותי בחיים – הן אם בזוגיות, בקריירה, במגורים או בכל אספקט אחר, אכן ישנה לנו את החיים והתחושות באופן מסוים, רבים בוחרים להתייעץ וללכת לפסיכולוג כדי להבין יותר את הרצון שלהם ואת ההחלטות הללו לעומק. איש מקצוע יכול לעזור לכם להבין האם אתם מתקדמים בכיוון הנכון עבורכם. לפניכם כל מה שחשוב לדעת על מתכננים שינוי משמעותי בחיים – מי יגיד לכם אם הצעד נכון או לא?.

 

כיצד למצוא מטפל שיעזור לכם בשינויים המשמעותיים בחיים?

כיום, פסיכולוגיים רבים מאד מציעים שירותיהם במנועי החיפוש ובאינטרנט, אך לא כולם יהיו באמת טובים ומתאימים לכם, וללא המלצות ובדיקות מקדימות אתם עשויים ליפול על מטפלים ללא הסמכות מתאימות או פשוט מטפלים לא מומלצים שישאירו אתכם באותו המקום ואף עלולים לגרום לכם נזק. לכן, ישנן שתי דרכים מומלצות למצוא פסיכולוג מומלץ שיעזור לכם להתמודד עם שינויים ולהחליט החלטות חשובות:

 

אינדקס מסודר

האתר על הספה מקבץ עבורכם מספר פסיכולוגיים מומלצים ומציע על כל פסיכולוג באתר מידע ופרטים שיעזרו בבחירת הפסיכולוג שמתאים לכם. האתר מציע מטפלים מוסמכים ומציג על כל אחד, מידע ופירוט על תחום המומחיות שלו.

 

המלצות מחברים וחוויות קודמות

לפני בחירת הפסיכולוג כדאי לבחור באדם סומכים עליו ושמעתם עליו חוויות טובות. כדאי לפנות למטפל מומלץ, דרך מכרים וחברים שיודעים להמליץ מניסיונם. דרך שיח עם חברים או בני משפחה שהיו אצל פסיכולוג, תוכלו להחליט האם כדאי לפנות לפסיכולוג מסוים או שדווקא יש ביקורת שאינה ממליצה לגשת אליו.

 

מה נחשב לשינוי משמעותי בחיים ומדוע כדאי להתייעץ?

שינוי משמעותי בחיים יכול להיות כל שינוי מגדול ועד קטן, שמלחיץ אתכם וגורם לגם לחשוב עליו רבות. שינוי משמעותי הוא כל שינוי צפוי או לא ,שהולך לשנות את חייכם במידה ולהשפיע עליהם ועל מסלולם. רובנו מחליטים לקחת שינויים משמעותיים בחיים כל כמה זמן, למשל להתגרש, להתחתן, לעבור דירה או לשנות קריירה.

ההתמודדות עם שינויים משמעותיים אינה קלה כלל, ולרוב מלווה בפחדים וחששות. לכן, הפנייה לייעוץ ולטיפול היא מומלצת ויכולה לעזור לכם להרגיש יותר בנוח ולהיות בטוחים בהחלטות ובשינויים שאתם עומדים לקחת. במידה ואתם מרגישים צורך באישור או שפשוט אינכם בטוחים מה לעשות, פנייה לייעוץ תוכל לרוב לעזור לכם להבין את עצמכם טוב יותר ולפעול באופן הנכון והבריא לכם.

 

דרך חדשה

אולי תאהבו גם את

איך בוחרים מנעולן

בין אם מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או לבית העסק ובין אם בשל צורך ידוע מראש, בחירת מנעולן מקצועי אינה משימה קלה. במדינת ישראל

קראו עוד »
מדביר בחיפה

שירותי הדברה הם כבר מזמן סטנדרט שנתי בכל בית ובית. כיום, בתים רבים סובלים ממזיקים בכל מיני סוגים ורמות קושי שונות. המדביר הוא היחיד שיכול

קראו עוד »
ציור של ציוד ניסור בטון
איך מנסרים בטון בשנת 2021

התקדמות הטכנולוגיה לא דילגה על עולם ניסור הבטון, ובזכותה תהליכי ניסור הבטון השתפרו פלאים בשנים האחרונות. כיום, אנו עדים לשיטות ניסור בטון איכותיות אשר מאפשרות

קראו עוד »