חיפוש

איך מנסרים בטון בשנת 2021

התקדמות הטכנולוגיה לא דילגה על עולם ניסור הבטון, ובזכותה תהליכי ניסור הבטון השתפרו פלאים בשנים האחרונות. כיום, אנו עדים לשיטות ניסור בטון איכותיות אשר מאפשרות לנו לבצע ניסור כנגד כל סוג בטון באשר הוא, בין אם בטון מזוין, ניסור בטון בגובה, בסביבה לחה ועוד.

 

מהו תהליך ניסור בטון?

תהליך ניסור בטון, כשמו כן הוא, נועד על מנת לנסר ולבצע שינויים פיזיים בבטון. תהליכי ניסור בטון יכולים לבוא לידי שימוש עבור צרכים רבים, בין אם כחלק מפרויקטים של בנייה ובין אם כחלק משיפוץ. אם כן, בין כלל השימושים הרבים של ניסור בטון ניתן למנות את:

  • ניסור מדרגות מבטון
  • ניסור חומת בטון
  • ניסור בטון בקירות ובגג על מנת ליצור פתחים לחלונות, דלתות ועוד.
  • ניסור רצפת, תקרת וקירות בטון

 

כמו כן, תהליכי ניסור הבטון מתבצעים במספר דרכים בהתאם לגורמים שונים. אם כך, נשאלת השאלה "כיצד מנסרים בטון בשנת 2021?".

 

ניסור בטון בדיסק יהלום

אחת השיטות המתקדמות ביותר לביצוע ניסור בטון הוא ניסור בטון בעזרת מסורי דיסק. מאחר שיש צורך בעוצמה רבה כאשר מנסרים בטון, מסורי הדיסק המשמשים לכך מצופים ביהלומים תעשייתיים.

יהלומים אלו נועדו על מנת לשמש לתעשייה, ואינם יכולים לשמש לעולם התכשיטים. לרוב, כל תהליך ניסור בטון יעשה שימוש בדיסק בקוטר שונה. זאת בעיקר בהתאם לעובי הבטון ולכמות הבטון העומדת בפני ניסור. אם כן, לתהליך ניסור בטון זה ישנם שני יתרונות עיקריים:

  1. עוצמה – בשל החוזק הרב של דיסק יהלום, וכן הכוח הרב שיש למכונת הניסור עוצמה, מוענקת לתהליך ניסור בטון עוצמה רבה, אשר יכולות לשמש לגורמים רבים.
  2. דיוק – בשל העוצמה הרבה, האסתטיקה והדיוק המתקבלים כתוצאה מתהליך ניסור בטון בעזרת דיסק יהלום נמצאים ברמה גבוהה. כך, התוצר הסופי של התהליך מספק מענה איכותי מאוד לצורך בניסור הבטון.

 

ניסור בטון בכבל יהלום

השיטה המתקדמת והאיכותית ביותר לביצוע ניסור בטון היא בעזרת כבל יהלום. כבל יהלום הוא למעשה שרשרת, בדומה לשרשרת של מסור רגיל, אשר מרוצפת יהלומים תעשייתיים גם כן.

כך למעשה, ניתן לבצע פעולות גמישות הרבה יותר לצרכי ניסור בטון לרבות ניסור במקומות לא נגישים. השימוש בשיטת ניסור בכבל יהלום בא לידי שימוש בעיקר עבור ניסור של בטון מזוין הידוע בחוזק עמידותו הרב. זאת מאחר שלכבל יהלום יש עוצמה רבה אשר מאפשרת לחתוך אף את הברזלים המצויים בתוך הבטון.

 

איך מנסרים בטון בשנת 2021?

כאמור, תהליכי ניסור בטון יכולים להתבצע במגוון דרכים. כיום, קיימים מספר דרכים עיקריות בעזרתם מבצעים את תהליכי ניסור הבטון השונים. אמצעים אלו מונים בעיקר את מסור דיסק היהלום ואת העיסוק בכבל יהלום.

כמו כן, במקרים בהם יש צורך בביצוע חורים בבטון, לצרכי יצירת תעלות אוורור למשל, נעשה שימוש גם במקדחי בטון. מקדחים בטון אלו דומים בצורתם למקדח רגיל. ההבדל היחיד הוא בגודל ובעוצמה, כאשר גם גודל מקדחים הבטון משתנה בהתאם לצורך בניסור הבטון.

ניסור בטון 2021

אולי תאהבו גם את

איך בוחרים מנעולן

בין אם מצאתם את עצמכם נעולים מחוץ לבית או לבית העסק ובין אם בשל צורך ידוע מראש, בחירת מנעולן מקצועי אינה משימה קלה. במדינת ישראל

קראו עוד »
מדביר בחיפה

שירותי הדברה הם כבר מזמן סטנדרט שנתי בכל בית ובית. כיום, בתים רבים סובלים ממזיקים בכל מיני סוגים ורמות קושי שונות. המדביר הוא היחיד שיכול

קראו עוד »