חיפוש

כיצד מבצעים שיתוף פעולה נכון לקניית מקרקעין וכיצד לפרקו במידת הצורך?

קניית מקרקעין היא רכישה מורכבת מבחינה משפטית, ועל כן חשוב מאוד להיוועץ עם עו"ד מומחה לתחום בכדי לבצע שיתוף פעולה נכון בין שני הצדדים. כל הפרטים – במאמר הבא.

קניית מקרקעין – דגשים חשובים

קניית מקרקעין היא רכישה מורכבת מאוד מבחינה משפטית, וזאת לאור אין ספור בדיקות אשר יש לבצע בהקשר לנכס, יכולת ההשבחה שלו וכן שיתוף הפעולה בין הצדדים אשר רוכשים את הקרקע. למעשה, רכישת קרקעות הפכה בשנים האחרונות לאחת הרכישות הנפוצות ביותר, והיא בדרך כלל מתבצעת ע"י מספר שותפים, כפי שמציינת עו"ד מירי יעקב גביש, מומחה לדיני מקרקעין. ע"פ עורך דין גביש, על מנת לבצע שיתוף פעולה מיטבי לקנייה של נכס מקרקעין חשוב מאוד לבצע התקשרות עם עורך דין אשר מומחה לתחום, וזאת על מנת לוודא כי מתבצע שיתוף פעולה בין שני הצדדים, כמו גם במידה ומתבצע תהליך של פירוק שיתוף במקרקעין.

בית גדול

 

פירוק שיתוף מקרקעין – זכות בסיסית

פירוק שותפות בתחום המקרקעין היא זכות בסיסית אשר מעוגנת בחוק, והיא מעניקה לכל שותף אשר רכש קרקע ביחד עם שותפים נוספים, לדרוש לבטל את השותפות ולמכור את החלק שלו בנכס. יתרה מכך, מדובר בזכות בסיסית אשר איננה תלויה בהתיישנות, והיא איננה מצריכה נימוקים. יחד עם זאת, חשוב מאוד לקבל ייצוג משפטי בהליך, בכדי לסיים אותו בצורה הטובה ביותר ותוך שימת דגש על סיום תהליך הפירוק בהקדם האפשרי, ולשביעות רצונם של שני הצדדים. לעיתים, אנו נתקלים במקרים מורכבים בהם זוג מתגרש או בני משפחה, מה שמקשה מאוד על תהליך הפירוק. יחד עם זאת, במידה ונחתם הסכם שותפות על רכישת מקרקעין אשר נחתם ע"י עורך דין נוטריון, ניתן להבטיח כי ההליך המשפטי יסתיים באופן מיטבי, כאשר חלקי המכירה יתחלקו שווה בשווה בין השותפים השונים, כאשר ישנם גם מקרים בהם נדרש פיצוי לאחד השותפים בגין הפירוק, ועל כן יש להיעזר בעורך דין למקרקעין אשר יכול להציג את הטיעונים של שני הצדדים, תוך שאיפה למיצוי הזכויות.

חתימה על הסכם מקרקעין ופירוק במידת הצורך – באמצעות עו"ד מירי יעקב גביש

עו"ד מירי יעקב גביש היא מומחית לדיני מקרקעין, וטיפלה במהלך השנים בייצוג משפטי של מאות מקרים של שותפויות לרכישה של נכס מקרקעין, כמו גם פירוק של השותפות תוך מימוש מלא של מלוא הזכויות המשפטיות של שני הצדדים. באמצעות עו"ד גביש תוכלו להיות בטוחים כי תקבלו ייצוג משפטי ראוי, אשר מבוסס על ניסיון רב ומקצועיות. עו"ד גביש דוגלת במתן שירות אישי ונגיש, תוך שקיפות מלאה, עד לשביעות רצונכם המלאה. לקבלת מידע נוסף, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי בכתובת https://brunolaw.co.il, להשאיר פרטים ותוך זמן קצר לקבל ייעוץ משפטי מהיר.

אולי תאהבו גם את