חיפוש

כיצד לבחור רכב משפחתי – המדריך המלא

בחירת הרכב המשפחתי המושלם שלכם תלויה בלא מעט מרכיבים. אבל אל בהלה, אם רוקחים נכון את הפרמטרים השונים הללו, מגיעים לתוצאה של מתכון מוטורי מנצח. בואו נפשט את זה ונעשה את זה בכמה צעדים פשוטים, ככה רוכשים רכב משפחתי ב-2020.

אין ספק, כולנו יודעים עד כמה זה עשוי להיות מורכב לבחור את הרכב המושלם שישרת אותנו, ושחלילה לא ייצא שאנחנו משרתים אותו. ישנו היצע אדיר של מכוניות וקונצרנים של רכבים, מה שעשוי בהחלט להקשות על בחירתכם ברכב המיוחל. בואו נתחיל עם לוחות מודעות של אתרי יד 2 VS ליסינג פרטי, מה עדיף ומה כדאי על השני?

 

ליסינג פרטי או לוחות רכבים משומשים באינטרנט?

אז מה עדיף וכדאי על השני, רכב מלוחות המשומשים, או ליסינג פרטי מסוכנויות הרכבים? ובכן, אין ספק שבימינו אתם יכולים להשיג עסקאות ליסינג מעולות אצל סוכנויות הרכבים, דוגמת סוכנות קפיטל מוטורס. רגע לפני שאנחנו צוללים לתוך עובי הקורה של המדריך המלא לרכישת רכבים משפחתיים, אנחנו רק רוצים לרגע לציין את הפרט הבא:

באתר הזה https://www.cmotors.co.il אתם תוכלו לבחור את רכב חלומותיכם וגם להנות מתנאי ליסינג פרטי מעולים. אם מראש אתם מוותרים על מה שאנחנו הולכים לדבר כאן (לוחות רכבים משומשים באינטרנט), האתר הנ"ל יסייע לכם רבות. זהו האתר של חברת קפיטל מוטורס, שם תוכלו לסקור את היצע הרכבים ההיסטרי שהסוכנות מציעה ללקוחותיה.

 

ככה תרכשו את הרכב מבלי ליפול לעסקאות אפלות

אם כך, כיסינו את זה שיהיה עדיף לרכוש בימינו רכב בעסקת ליסינג פרטי. אם בכל זאת אתם מעדיפים ללכת על רכב משומש מלוחות יד 2, אנחנו רוצים להמליץ לכם את הדבר הבא – תמיד תבצעו בדיקה לפני רכישת רכב במקום מוסמך.

בדיקות רכב לפני קניה כוללות סקירה של כלל המערכות ברכב, הן הדיגיטליות והן המכאניות, אך לא בלבד. בדיקת רכב לפני רכישתו חייבת לכלול גם את הבדיקות של מרכב הרכב ושילדתו. במילים אחרות: מרכב ו"סאשי". אבל שימו לב, את ההיסטוריה של תאונות הרכב וביטוח הרכב אתם תצטרכו לבדוק לבדכם.

אגב, לידיעתכם, באינטרנט תוכלו למצוא בקלות אתרים שבהם ניתן לבדוק את העבר של הרכב. האם הרכב היה בבעלות של ליסינג? האם העבר הביטוחי שלו יחסית נקי? במקביל לכל מה שציינו עד כה, אנחנו רוצים גם שתתמקדו בנושא של היסטורית הטיפולים של הרכב.

 

מדוע כל כך חשוב לבדוק את היסטורית הטיפולים של הרכב?

חשוב לזכור, אם הרכב לא מוקפד מבחינת הטיפולים שהוא היה אמור לעבור במהלך השנים (בהנחה שאתם רוכשים רכב משומש), ייתכן שאתם נכנסים למלכודת דובים של ממש. לרוב, ממלכודות דובים קשה מאוד להשתחרר.

מצד אחד, אתם תרכשו רכב שיכריח אתכם לבקר במוסך פעמיים בשבוע. מצד שני, גם לא תוכלו למכור את הרכב הזה. כמו שאמרנו, מלכודת. אז, אם אתם רוכשים רכב משומש מלוחות המשומשים באינטרנט, אתם לא תרצו "ליפול" למלכודות מהסוג הזה.

 

ק"מ נסועה (קילומטראז') – מה לדעת לפני רכישת רכב משומש?

אחד הדברים הכי חשובים שצריך לבדוק בכדי לא ליפול למלכודות כאלו, זה הנושא של הק"מ נסועה. או במילים אחרות, קילומטראז' של רכב משומש. כידוע לכולנו, קילומטראז' גבוה בדרך כלל גם ישקף בלאי משמעותי ונרחב ברכב שאתם מעוניינים לרכוש.

בואו נגיד ככה, בלא מעט רכבים, קילומטראז' של 100,000 כבר עשוי להיות בעייתי. אלו בערך אזורי ה-קילומטראז' שבהם מתחיל הבלאי. בשורה התחתונה, ק"מ נסועה של ממוצע ה-100,000 לא אמור להיות מאוד בעייתי, אלא אם הרכב הוזנח מבחינת הטיפולים שהוא היה אמור לעבור עם השנים.

 

אז לא לרכוש רכב עם ק"מ נסועה יחסית גבוה?

בואו נגיד את זה ככה, אם אתם רוכשים רכב מסוכנות רכבים ולרכב הזה יש ק"מ נסועה יחסית גבוה, זה לא אומר שאתם בהכרח תיפלו למלכודת, או לעסקה לא טובה. אם סוכנות הרכבים מוכרת לכם רכב עם ק"מ נסועה יחסית גבוה אבל אותו רכב מתוחזק ועובר את כל הטיפולים הנדרשים, יש סיכוי גבוה שהעסקה דווקא תהיה טובה.

בסופו של דבר, הרבה מהאמינות של הרכב תלויה בטיפולים ובתחזוקה שהוא עובר. שמעו לנו? לכו על ליסינג פרטי לרכישת רכב משומש, או חדש, ואל תפחדו מק"מ של 100,000. בהצלחה!

 

רכב אדום

אולי תאהבו גם את