חיפוש

מיצי אוכלת גורמה: איך בוחרים אוכל לחתולים?

חתולים כמו בני אדם צריכים לאכול ולאכול בריא. מחקרים שנעשו לאורך השנים הוכיחו מעל לכל ספק, תזונה טובה, בריאה ואיכותית, שומרת על החתול שלכם בריא. האוכל שהחתול שלכם אוכל משפיע מאוד על בריאותו ועל משך חייו. אומרים שאנשים שאוכלים בריא נמנעים מכל מיני מחלות לא נעימות, ניתן לומר את אותם הדברים על חתולים. מזון משפיע לא רק על מצב בריאותם של החתולים אלא גם על מצב הרוח שלהם והצורה בה הם מתנהגים.

 

משמעות המשקל של החתול

אוכל לחתולים משפיע מאוד על איכות החיים והמשקל של החתול, חתול שלא אוכל מספיק יורד במשקל, נראה רפה וחלש. חתול שאוכל יותר מידי קלוריות ביום, יהיה שמן, כבד ועלול לסבול ממחלות מפרקים, סכרת ועוד. אלה בדיוק הסיבות שבגללן חשוב מאוד לבחור את המזון הנכון לחתול שלכם. אוכל לחתולים חשוב שיהיה עשוי מבשר או מדגנים, החלבונים הטבעיים חשובים מאוד לבריאותם של החתולים ולכן, זה יהיה המרכיב הראשון שתחפשו על קופסת האוכל. בדקו היטב שהאוכל אינו מכיל פחממות, חתולים אינם זקוקים להן. חתולים אינם בנויים לאוכל צמחוני, הם זקוקים לבשר שמכיל חלבון טבעי מהחי.

 

אוכל גורמה לחתולים

על רויאל קנין לחתולים כבר שמעתם? מדובר באחת החברות הוותיקות והמוצלחות בתחום האוכל לחיות מחמד, החברה מבצעת מחקרים אודות השפעות המזון על חיות מחמד, בשימת דגש על התאמת המזון לגזע. העובדה שהמזון אותו מייצרת החברה מותאם לגזע הספציפי של הכלב או החתול, משפרת מאוד את מצב התזונה של חיית המחמד ומסייעת בשמירה על בריאותה לאורך שנים. על בסיס מחקריה מייצרת רויאל קנין מזון שנותן מענה למגוון בעיות בריאותיות, אוכל היפואלרגני, אוכל המשפר מאוד בעיות קיבה, בעיות לב, מפרקים ועוד.

 

סוגי מזון לחתולים

קיימים מספר סוגים של אוכל לחתולים: אוכל יבש, אוכל המהווה את המזון הבסיסי של כל חתול, הוא מכיל את כלל המרכיבים התזונתיים להם זקוק החתול, למעט מים. מדובר במזון בריא וטעים לרוב מוחלט של החתולים והם יכולים באופן מעשי לחיות עליו בלבד. למרות שהאוכל היבש יכול להספיק, מומלץ מאוד לתת לחתולים גם אוכל רטוב. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שחתולים אינם מורגלים לשתות מים והם מקבלים נוזלים מהמזון החי שהם אוכלים, המזון הרטוב נותן מענה לעניין זה. בנוסף, האוכל הרטוב הוא סוג של פינוק מרענן לחתולים ולמה שלא תפנקו אותם מעת לעת.

 

רמות האוכל לחתולים

סוגי המזון לחתולים מחולקים לרמות שונות אולם, אין גוף שמפקח על רמת האיכות של מזון זה. המזון האיכותי ביותר נקרא אולטרה פרימיום, מדובר במזון שהמרכיב העיקרי שלו הוא בשר מהטבע, הוא עשיר בחלבון החשוב לחתולים, יש בו ויטמינים ומינרלים, נוגדי חימצון וחומצות שומן. הרמות הנוספות שמוכרות הן: סופר פרימיום הנפוץ ביותר ופרימיום רגיל המיועד בעיקר לחתולי הרחוב. לסיכום – דאגו למזון איכותי עבור החתול שלכם, גם למיצי מגיע הטוב ביותר.

מזון לחתולים

 

אולי תאהבו גם את

זבוב הפירות - תמונה להמחשה
מי הוא זבוב הפירות?

זבוב הפירות, הידוע גם כזבוב הפירות הים התיכוני, פלש לתוך שטחי ישראל בתחילת המאה ה-20. המזון של זבוב הפירות הוא כשמו: פירות, כך שהוא נוטה

קראו עוד »