חיפוש

איך לבחור עורך דין עבור תהליך של פשיטת רגל

במידה ואתם עומדים בפני פשיטת רגל, חשוב לשים את הדגש על הדברים שיקדמו את התהליך כמה שיותר, ויסייעו לכם לקבל צו הפטר ולהתחיל מחדש את החיים שלכם מבחינה כלכלית ומשפחתית. פרקליט המתמחה בפשיטות רגל יכול להפוך את ההליך לקל יותר עבורכם, במינימום של לחץ ודאגות.

שלב ראשון – מוצאים עורך דין שעוסק בפשיטות רגל

בחירת עורך דין אינה משימה קלה ובמיוחד כאשר מדובר בהסתבכות כלכלית. קשה לשוחח עם חברים או מכרים על המצב הפיננסי שלכם, ולכן ייתכן שתחושו מבוכה לבקש המלצה על עורך דין מומחה בתחום. הסירו מעליכם את הבושה: מדובר בפתרון שיביא לשביעות רצונם של הנושים שלכם ושלכם כאחד, כשהרעיון העומד מאחוריו הוא הבראת החיים שלכם על כל ההשלכות הנובעות ממנו.

האינטרנט יכול להיות מקור מידע נפלא עבורכם לגבי הליך פשיטת רגל, וממנו תוכלו גם לקבל שמות של עורכי דין בסביבתכם העוסקים בליווי של אנשים במצב דומה לשלכם. העמיקו באתרים כאלו, קראו על ניסיונם של עורכי הדין שאתם מוצאים שעשויים להתאים, וקבעו פגישה אישית ולא מחייבת עם מי שנראה לכם מתאים לליווי שלכם "על הנייר". אין כמו תחושת בטן כאשר מדובר בשכירת שירותיו של עורך דין, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר במוצא האחרון שלכם ועל התמודדות מאוד לא קלה עם חובות גבוהים שצברתם במשך שנים, למידע נוסף הקליקו כאן.

דרך חדשה

שלב שני – מקבלים ייעוץ אישי לגבי התהליך הספציפי שאתם עומדים לעבור

ייעוץ מקצועי המותאם לחייבים, מטרתו לגבש תכנית פירעון שתיטיב עמם כמה שניתן, בהתחשב בנסיבות, זאת על מנת שיוכלו להחזיר את כל החובות שנותרו לאחר מחיקת חובות במידה והיו זכאים לה.

פשיטת רגל עשויה כיום, לאחר הרפורמה שחלה בתהליך, להפוך לעניין יחסית פשוט ואתם יכולים לסיים אותו בתוך כשנתיים. כאשר אתם מתנהלים בשקיפות מלאה מול עורך הדין שלכם, ודואגים לשתפו בכל נתון שמשפיע בצורה זו או אחרת על התהליך – אם זה נכסים שיש לכם, פירוט מלא של החובות שלכם, מקורות ההכנסה בין אם הם קבועים או לא – תהיה לזה השפעה חיובית על ההליך שתוביל לקיצורו.

שלב שלישי – יוצאים לדרך

היו מוכנים נפשית להליך לא נעים, שישים אתכם ואת המשפחה שלכם תחת "זכוכית מגדלת". ליווי של עורך דין שכבר התנסה בטיפול במקרים כמו שלכם, יעזור לכם לעבור את התהליך בקלות יחסית, ולעמוד בכל התנאים שיאפשרו לכם לצאת לדרך חדשה ונטולת חובות, לאחר קבלת צו ההפטר.

 

אולי תאהבו גם את

תביעת פגיעה
מה לעשות לאחר פגיעה מינית?

תקיפה מינית היא חוויה טראומטית שאף אחד לא צריך לסבול. התוצאות שלאחר מכן עלולות להשאיר את הניצולים מרגישים אבודים, מבולבלים והמומים. לניצולים חשוב לדעת שהם

קראו עוד »
4 סוגי רשלנות רפואית בצבא
4 סוגי רשלנות רפואית בצבא

חיילים? משוחררים משירות צבאי? סובלים מבעיה רפואית שנגרמה לכם עקב השירות הצבאי או בזמן השירות הצבאי? ניתן היה לדעתכם לטפל בבעיה הרפואית באופן מקצועי ויעיל

קראו עוד »