חיפוש

איך להוזיל את עלות ההובלה במידה ומהדובר בעסק גדול?

עסקים גדולים גוררים לא פעם הוצאות גדולות. שכן, יש צורך בהזמנת בעלי מקצוע, עיצוב מחודש של המשרד ולעיתים גם הוספה של ריהוט חיוני. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה כשמצאנו את עצמנו עומדים בפני הובלה גדולה שהיינו צריכים לערוך מעיר אחת לאחרת. עשינו כל שביכולתנו כדי להוזיל את עלות ההובלה וחזרנו עם מסקנות שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת וממה חשוב להימנע.

 

הוזלה של עלות ההובלה עבור עסקים גדולים – הדרך ה – 1 לעשות זאת: להשאיר כמה רהיטים במשרד הישן

הדרך הראשונה שתאפשר לכם להוזיל את ההובלה עבור העסק הגדול שלכם היא באמצעות השארת כמה מהרהיטים במשרד. ברגע שתשאירו את השולחנות, הכיסאות והספות במשרד הישן, תוכלו לחסוך בהובלה שלהם אל המשרד החדש. מדובר באפשרות שלא כולם בוחרים בה, בגלל שבהמשך יהיה צורך בהוצאה גדולה יותר. כלומר, תצטרכו לקנות רהיטים חדשים ולהסתייע במעצבת פנים שתתאים אותן אל החלל הקיים. כך שכדאי לבדוק פה עלות אל מול תועלת.

 

הוזלה של עלות ההובלה עבור עסקים גדולים – הדרך ה – 2 לעשות זאת: להוביל בעצמכם פריטים קטנים

הדרך השנייה היא באמצעות הובלה עצמאית של פריטים קטנים. אנו יכולים להעיד שעשינו זאת בעצמנו וגילינו בסופו של דבר ששילמנו ביוקר. הדלק, הזמן שלנו והבלאי שעבר על הרכב בכל נסיעה, גרמו לנו להבין שזו הייתה טעות. אם אתם רוצים לעשות כך ולוותר על הובלה לעסקים, אתם יכולים, אבל כדאי שתדעו שלא בטוח שזה ישתלם לכם.

 

טיפ שחשוב להכיר – עדיף להתמקד באיכות ולא בעלות

סביר להניח שקראתם את השורות שלעיל בעיון רב. אם כך, בטח ששמתם לב שאנו לא ממליצים לנסות ולהוזיל את ההובלה במידה ויש לכם עסק גדול. כפי שציינו לעיל, עסק גדול מביא הוצאות רבות (אבל בואו נסתכל גם על הצד החיובי – הוא מניב גם הכנסות גבוהות). לכן, אנו ממליצים לכם להתמקד באיכות ההובלה ולא בעלות שלה. עדיף שתבחרו בהובלה מקצועית שתעשה לכם חיים קלים ותעביר את כל התכולה בקלות ובמהירות.

 

בחירה בהובלה מקצועית עם ניסיון לעסקים: כך תעשו זאת נכון

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מתכננים לבחור בתבונה. כלומר, לבחור בהובלה מקצועית שתאפשר לכם להיות בראש שקט בכל הנוגע להובלה עצמה (מבלי לשים עין על העלות). כדי שזה יקרה, עליכם לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו אודות חברות הובלה מומלצות. אתם יכולים להגיע אל חוות דעת אמינות כאלה במקומות הבאים:

  • קבוצות פייסבוק
  • פורומים שעוסקים בהובלות
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את הדרכים להוזיל את ההובלה לעסקים גדולים. בשלב זה אתם יודעים מה הם היתרונות והחסרונות שבדבר, כך שנותר לכם רק לבחור את הדרך המתאימה לכם ביותר.

הובלה לעסקים

אולי תאהבו גם את