חיפוש

אין אונות בגיל צעיר? אל דאגה

אין אונות היא תופעה נפוצה בקרב גברים מגיל 50 ומעלה, אך למעשה היא גם גברים צעירים בשיא כוחם עשויים לסבול ממנה. לעיתים קרובות, אין אונות בגיל צעיר מלווה בתחושה גדולה של חרדה ומבוכה, אך חשוב לדעת שלא מדובר בעניין נדיר מאוד ובהחלט ניתן לטפל בכך.

 

קצת סטטיסטיקה להרגעה

אין אונות, מצב של חוסר בזקפה או זקפה חלשה מכדי להגיע לחדירה באקט המיני, היא בעיה קשה שעשויה ליצור תסכול רב אצל הסובלים ממנה. בייחוד אם מדובר בגברים צעירים שנמצאים בשיא מבחינת הליבידו, הכושר הגופני וקצב החיים שלהם.

לכן חשוב לקחת נשימה עמוקה ולהבין שאתם לגמרי לא לבד במצב הזה – 99 אחוזים מהגברים יחוו קושי להגיע לזקפה לפחות פעם אחת בחייהם, וכעשרים אחוזים מכלל הגברים יחוו אימפוטנציה, כרונית או זמנית. אף שתופעה זאת נפוצה בהרבה אצל גברים מבוגרים, אפשר למצוא אותה גם אצל צעירים רבים.

לכן חשוב לא לתת למבוכה להשתלט לכם על העניינים ולנסות להבין כיצד ניתן לטפל באין אונות. בין אם גלישה לאתרים המציעים תרופות רלוונטיות כגון https://www.tevapleasure.co.il, ייעוץ עם גורם מומחה (אורולוג או פסיכולוג למשל), או שיתוף הסביבה הקרובה – אל תישארו עם זה לגמרי לבד.

 

הכל בראש

אם נמשיך עם האחוזים, כ-30 אחוזים מהסובלים מאין אונות חווים תופעה זאת עקב קשיים פסיכולוגיים ולא פיזיולוגים – סטרס גבוה, חרדה, דיכאון וכדומה. כשמפלחים את האוכלוסייה לגברים צעירים, כנראה שמקומו של הגורם הנפשי בבעיה גבוה עוד יותר.

כאשר זאת הסיטואציה, כדאי לדעת שבהחלט ניתן לצאת ממנה עם תרופות מתאימות, שינוי באורחות החיים או טיפול בדיבור. קצב החיים של המאה העשרים ואחד הוא לא פעם גבוה מדי לחלקנו, וגובה מחירים במקומות מפתיעים. הקפדה על שעות שינה, תזונה נכונה, פעילות ספורטיבית והימנעות מסטרס יכולים לחולל פלאים בעניין זה.

 

אין אונות ממקור אורגני

כמובן שישנן גם סיבות פיזיולוגיות או אורגניות לאין אונות. אצל צעירים אין אונות ממקור פיזיולוגי תנבע לרוב כתוצאה מעישון כבד, סוכרת, תת פעילות של בלוטת התריס, טראומה או פציעת עבר. כל אלו יכולים לבוא לידי ביטוי גם בהפרעות בתפקוד המיני התקין.

חשוב להדגיש שגם כאשר המצב נובע ממקור אורגני, אין סיבה להסתתר ובהחלט יש דרכים לטפל. תרופות רבות הנמצאות בשוק כיום כגון ויאגרה, סיאליס, קמגרה ואחרות יכולות לתקן את המצב ולהביא לשיפורים דרסטיים בתפקוד.

 

זה לא הזמן להיות במבוכה

לסיכום, אין אונות בגיל צעיר היא תופעה נפוצה בהרבה ממה שמקובל לחשוב, ובכל מקרה אסור לקשר אותה עם מבוכה או בושה. במידה ואתם סובלים מאימפוטנציה, או קשיים אחרים להגיע לזקפה סדירה, אל תחביאו את הבעיה ותנסו לטפל בה באחת משיטות הטיפול הרבות שיש היום לעולם הרפואה להציע לכם.

זוגיות

אולי תאהבו גם את