חיפוש

ציוד למסיבה מטורפת – מדריך מא' ועד ת'

מתכננים לערוך מסיבה בקרוב אבל אתם לא יודעים מאיפה להתחיל? אתם לא לבד. גם אנחנו עד לפני כמה שנים מצאנו את עצמנו מארגנים מסיבה מאפס, בלי שום ידע בתחום. היום אנחנו כבר מארגנים מסיבות בכל סופ"ש, כך שיש לנו את כל הידע והניסיון הדרוש ואנחנו כאן כדי להעביר לכם אותו. אנחנו מזמינים אתכם לעבור על ההנחיות שלנו שיאפשרו לכם לדעת איזה ציוד אתם צריכים שיהיה לכם כדי שתוכלו לארגן את המסיבה הכי טובה בעיר. מוכנים? בואו נתחיל.

 

גנרטור

גנרטור הוא הבסיס של כל מסיבה. בחרתם לערוך מסיבה בשעות היום? אתם צריכים שיהיה לכם מקור חשמל לציוד של הדיג'יי. בחרתם לערוך מסיבה בשעות הלילה? אתם צריכים שיהיה לכם גם מקור חשמל לתאורה.
אם אתם מתכננים למכור שתיה קרה ואלכוהול, אתם צריכים שיהיה לכם גם מקרר, כך שגנרטור הוא פריט חובה עבורכם. רגע לפני שאתם מזמינים גנרטור להשכרה, חשוב שתבדקו מול מומחה מהחנות כי ניתן לחבר אליו את כל המכשירים הדרושים לכם. אנחנו בטוחים שאתם לא רוצים שתהיה לכם נפילת חשמל באמצע המסיבה.

 

תאורה

כל המומחים במסיבות יודעים שאין מסיבה בלי תאורה. גם אם המסיבה שלכם צפויה להיערך לאור ירח מלא, אתם צריכים שתהיה לכם תאורה, נקודה. האורחים שלכם לא ייהנו מהמסיבה שלכם ולא משנה כמה תשקיעו בה, אם לא תהיה בה תאורה בסיסית. ב"תאורה בסיסית" אנחנו מתכוונים לאזורים שבהם חייבת להיות תאורה, למשל, בשירותים ובפינות שליד רחבת הריקודים. זו הסיבה שאתם צריכים לברר פרטים עוד היום על תאורה לאירועים למכירה.

 

פינות ישיבה

בכל הנוגע לפינות ישיבה, אתם יכולים לבחור את אפשרויות הישיבה שמתאימות לאורחים שלכם ולסגנון המסיבה. אם מדובר למשל במסיבה שמתאימה לצעירים, אתם יכולים לעצב כמה פינות הישיבה עם מזרנים , שולחנות נמוכים ופופים. אם מדובר במסיבה שיש בה גם אורחים מבוגרים, כדאי להוסיף כמה שולחנות בר עם כיסאות גבוהים.

 

הצללה

אין זה משנה אם אתם עורכים מסיבה בשעות היום או הלילה, על פרישת ציליה אתם פשוט לא מוותרים. יכול להיות שאתם תוהים למה אתם צריכים בכלל ציליה בשעות הלילה, אז אנחנו כאן בשביל לשתף אתכם בטעויות העבר שלנו. במסיבות הראשונות שערכנו בשעות הלילה, בחרנו שלא לארגן הצללה ובבוקר גילינו שזו הייתה טעות. יכול להיות שאתם מתכננים שהמסיבה תסתיים לפני הזריחה, אבל לפעמים לאורחים שלכם יש תכנונים אחרים. מסיבה טובה יכולה להימשך עד הזריחה וגם כמה שעות אחריה. לכן, כדי לאפשר לאורחים שלכם להמשיך וליהנות מהמסיבה גם בשעות האור, אתם צריכים לאפשר להם להיות במקום מוצל.

עד כאן המדריך שלנו שיאפשר לכם להיות מוכנים עם כל הציוד הדרוש למסיבה מטורפת.
אנחנו כאן למקרה שיהיו לכם שאלות נוספות, רק אל תשכחו להזמין אותנו!

אולי תאהבו גם את