חיפוש

פארק המים הנהדר של פטאיה

רמאיאנה  הוא פארק מים ענק בו עשרות מתקנים להנאת גדולים וקטנים המהווה פתרון מושלם ליום חם ולח. נמצא רבע שעה נסיעה בלבד ממרכז פטאיה ומציע למבקריו עשרות מתקנים מהם יהנה כל מי שצעיר בנפשו, לצד מתחם מסעדות ואגם מלאכותי.

תאילנד נחשבת לאחת המדינות המתוירות ביותר בעולם ואחת הסיבות לכך היא שמדובר במדינה כה גדולה עד שיש בה כמה אזורי אקלים, כך שבכל עונה ועיתוי בהם תבחרו לבקר בה תוכלו למצוא יעד ברחבי הממלכה שנהנה משמש מלטפת ומזג אוויר חם המסמל עבורנו, תיירים מאגן הים התיכון, את הקיץ.

בהתאם, האטרקציות והפעילויות האהובות ביותר על התיירים המבקרים בתאילנד הן אלו הקשורות להתרעננות וקירור הגוף המיוזע בעקבות הטמפרטורות הגבוהות ואחוזי הלחות שלא עושים חיים קלים, בין אלו הפופולאריים והמומלצים ביותר הם פארקי המים.

ואכן, פארק מים הוא תמיד אופציה נהדרת לבילוי ביום חם ובמיוחד עבור מי שמטייל עם ילדים קטנים מדובר בשעות על גבי שעות של הנאה אשר בסופן תצאו עייפים אך מרוצים ומה שבטוח – צפויה לזעטוטים שנת לילה מצוינת.

 

פארק מים מומלץ לכל המשפחה

אחד הפארקים המומלצים ביותר עבור המטיילים בפטאיה הוא פארק המים ראמאיאנה (Ramayana Water Park) אשר נמצא כרבע שעה נסיעה ממרכז פטאיה ובו עשרות מתקנים, כ-50 במספר, מהם יהנה כל מי שצעיר בנפשו – החל מכאלה המתאימים לפעוטות וילדים קטנים וכלה במתקנים מאתגרים הפונים לקהל המבוגר יותר ובמיוחד לאמיצים שבחבורה וכל מי שאוהב ריגושים.

זהו אחד מפארקי המים הגדולים ביותר בעולם, הוא משתרע על פני 18 דונם ובין היתר תמצאו בו בריכת פעוטות, בריכת גלים, מסלול אבובים ולא מעט מגלשות בגבהים שונים לרבות כאלה מהירות עד מאוד. בנוסף לאלה ישנם במקום מתחם מסעדות בו אפשרויות רבות, לרבות כאלה מהמטבח הבינלאומי שיענו על דרישותיהם של הקטנטנים, אזור ספא מפנק ומתקנים שונים לרווחת השוהים (בתשלום נוסף) כמו לוקרים לאחסון החפצים ועוד ועוד.

אם לא תרצו לרכוש אוכל במתחם המסעדות, בשטחי הפארק נמצא גם אגם מלאכותי ולצדו אזורי דשא נרחבים בהם תוכלו להנות מפיקניק בחיק הטבע (אם אפשר לקרוא לזה ככה), או פשוט לנצל את האזור על מנת לנוח קצת בין ההתרוצצות, מה שללא ספק יועיל גם לקטנים שבחבורה.

 

הזמינו מראש כרטיסים

חשוב לקחת בחשבון כי מדובר באחת האטרקציות הפופולאריות ביותר בפטאיה ולכן היא עשויה להיות עמוסה, במיוחד אם אתם מטיילים באזור במהלך שיא עונת התיירות. על מנת לחשוך לעצמכם את העמידה בתורים הממושכים בדרך לרכוש את הכרטיסים, מומלץ לקנות אותם מראש (אונליין) דרך האתר הרשמי של פארק המים.

טיפ חשוב: על מנת לחסוך לעצמכם עגמת נפש שימו לב כי מתקנים רבים במקום כוללים מגבלת גובה. אומנם יש אופציות גם עבור פעוטות, אך מומלץ להערך מראש לכך שלא כולם יוכלו לעלות על כל המתקנים, גם אם ירצו בכך.

פטאיה

אולי תאהבו גם את

נהר
טיול בארץ התעלות

ונציה היא אחת הערים המתוירות ביותר באיטליה ומהווה את אחד ממוקדי התיירות הפופולארים ביותר באירופה. ככזו, מילוני תיירים מרחבי העולם מגיעים לבקר בעיר היפהפיה מדי

קראו עוד »