חיפוש

על טעם ועל ריח: מה הוא האוכל האהוב על הכלבים?

חוש הריח והטעם הם שניים מהחושים החשובים ביותר לכלבים. לכלבים יש חוש ריח מדהים, חזק עד פי 10,000 מבני אדם, וטעם רגיש אפילו יותר משלנו. אז מהו המאכל האהוב על הכלבים? כשזה מגיע לאוכל, לכלבים יש העדפות שונות, בדיוק כמו לבני אדם. חלקם עשויים להעדיף מזון יבש שקונים בכל חנות כלבים, בעוד שאחרים עשויים להעדיף מזון טרי. חלקם עשויים אפילו לאהוב שילוב של שני אלה. עם זאת, ישנם כמה מזונות שאהובים באופן אוניברסלי על ידי כל הכלבים.

 

קרניבורים

אחד הפינוקים הפופולריים ביותר שכלבים אוהבים הוא בשר. כלבים הם טורפים באופן טבעי, ולכן אין זה מפתיע שהם נהנים מטעם הבשר. זה כולל מזונות כמו בקר, עוף ודגים. חשוב לציין שבשרים אלו צריכים להיות מבושלים ולא נאים. בשר נא יכול להכיל חיידקים שעלולים לגרום לכלב שלך להיות חולה.

מזון אהוב על כלבים

גבינות שמנות

מזון נוסף יכול להיות חטיף לכלב הוא גבינה. כלבים אוהבים את טעמה של גבינה והיא יכולה לשמש כפרס או כפינוק. כמובן לא כארוחה. חשוב לציין שגבינה עשירה בשומן ויש לתת אותה במינון נמוך.

 

פינוקים שווים

כלבים אוהבים גם פינוקים כמו חמאת בוטנים, יוגורט וביצים פינוקים אלה עשירים בחלבון ויכולים לספק מקור נהדר של אנרגיה לכלב שלך. חמאת בוטנים היא גם מקור נהדר לשומנים בריאים שיכולים לעזור לשמור על הפרווה והעור של הכלב שלך בריאים.

 

בריאות

ירקות יכולים גם להיות מקור מצוין למזון עבור הכלב שלך. ירקות כמו גזר, ברוקולי ובטטה הם כולם בחירה מצוינת. הם יכולים לספק מגוון של ויטמינים ומינרלים החיוניים לתזונה בריאה.

 

נקודה חשובה

הדבר החשוב ביותר שיש לזכור כשמדובר בתזונה של כלב הוא שהיא צריכה להיות מאוזנת ולספק לו את כל אבות המזון הדרושים. כלבים זקוקים למגוון מזונות על מנת להישאר בריאים. תזונה מאוזנת חיונית לכל חיית מחמד ולכן חשוב לבחור בכובד ראש איזה אוכל לכלבים אתה רוכש.

מזון אהוב על כלבים

מזון קנוי

אז נכון, כל מה שנאמר לעיל הוא אהוב על הכלבים ומדובר בפינוקים מעולים, מזינים, טעימים ובריאים. אך כשמדובר במזון יום-יומי לכלב שלך, חשוב להבין כי מזון יבש לכלבים הוא אופציה מצוינת. למה? ובכן:

  1. מאוזן מבחינה תזונתית: רוב הפורמולות הקלאסיות של מזון יבש לכלבים נועדו לספק את השילוב הנכון של חלבונים, שומנים, פחמימות, מינרלים וויטמינים.
  2. נוחות: מזון יבש יציב בעל חיי מדף ארוכים, כך שניתן לאחסן אותו למשך זמן ארוך יותר מבלי לדאוג שהוא יתקלקל.
  3. מגוון רחב: חנויות חיות מציעות מגוון רחב של מזון יבש קלאסי לכלבים עם טעמים, מרקמים ומרכיבים שונים שיתאימו לטעם האישי של הכלב שלך.
  4. חסכוני: מזונות קלאסיים לכלבים יבשים הם בדרך כלל במחירים טובים יותר ממזון רטוב, מה שמקל על ההאכלה של הכלב שלך בארוחה מזינה מבלי להתרושש.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, בסך הכל, האוכל האהוב על כלב יהיה תלוי בטעם האישי שלו, אבל יש כמה מזונות שנהנים מהם באופן די גורף – בשר, גבינה, חמאת בוטנים, יוגורט, ביצים וירקות הם כולם בחירה מצוינת לתזונה בריאה ומאוזנת. רק זכור לודא שאתה נותן לכלב שלך את הכמות הנכונה של מזונות אלו ושהם מבושלים כראוי.

מזון אהוב על כלבים

אולי תאהבו גם את