חיפוש

עורך דין פלילי מסור שתרצו לקבל ממנו שירות

להתמודד עם העובדה שביום בהיר אחד מאשימים אתכם במשהו שלא ביצעתם זה אסון נוראי. זה אומנם נשמע ברגע הראשון כמו משהו שקורה רק בסרטים, אך האמת היא, שגם במציאות כבר היו דברים מעולם. להעליל על מישהו פשע מסוים זה צעד שלא מעט אנשים בוחרים בו בגלל סיבות כאלה ואחרות ולכן חשוב שתדעו: אם זה קרה לכם, אתם לא לבד. אומנם ההרגשה היא כאילו השמיים נופלים עליכם ואתם לא יודעים מה לעשות, אך ברגע שתתחילו להתמודד עם המציאות החדשה אתם תראו שלפני הכול אתם צריכים עורך דין פלילי שיעזור לכם. איש מקצוע שעוסק בתחום הזה ושכבר יצא לו להגן על לא מעט אנשים שתבעו אותם בעבר, יוכל לעזור גם לכם. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק היטב לאיזה איש מקצוע אתם פונים, כי אם יש משהו בטוח, זה שלא כל עורכי הדין, כמו עורך דין פשיטת רגל, יוכלו להגן עליכם באותה צורה מקצועית וטובה.

 

מה חשוב שתבררו?

לפני הכול חשוב להבין שהליכים משפטיים בתחום הפלילי לא מסתיימים בדרך כלל אחרי יומיים-שלושה אלא יכולים להימשך גם חודשים ארוכים. לכן למעשה אתם צריכים להכין את עצמכם למאבק ארוך מאוד שבוודאי גם לא יהיה פשוט. מצד שני, זו הדרך היחידה שלכם לפעול למען ההגנה על שמכם הטוב ולכן טבעי שלא תרצו לוותר על כך. שנית, עורך דין פלילי הוא האדם שיוכל לעזור לכם בתהליך הזה ולכן חשוב שתבדקו אל מי אתם פונים. מה הניסיון שלו? והאם אנשים אחרים שהוא הגן עליהם בתהליכים דומים יצאו מרוצים? האם כאשר אתם עושים בירורים שונים אודות אותו איש מקצוע אתם מגלים שהוא אכן אדם שאפשר לסמוך עליו? חשוב לברר כל מה שצריך לפני שמקבלים החלטה סופית כי לעורך הדין יש השפעה מהותית על ההליך כולו.

פלילי מסור

שכר הטרחה שתשלמו

אי אפשר לדבר בימינו על פניה לעורך דין פלילי ולא להכיר את שכר הטרחה, כי הרי כולנו יודעים שמדובר על הוצאה כלכלית לא קטנה. זה ברור שכל עורך דין פלילי שיסכים לייצג אתכם ידרוש שכר על עבודתו וזה ברור שאתם מצידכם תרצו לעשות הכול כדי להוזיל עת העלויות של שכר הטרחה. לכן כדאי שתעשו השוואת מחירים, שתדברו עם כמה עורכי דין וכך תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה לכם. מה שכן, כדאי לזכור שהמקצועיות של עוה"ד חשובה יותר מהכול ולכן לפעמים אפילו עדיף לשלם קצת יותר אם זה מה שיבטיח שתקבלו שירות מקצועי ואמין בדרך להגנה על שמכם הטוב.

 

דברו עכשיו עם עורך דין פלילי: https://www.ordanlaw.co.il

אולי תאהבו גם את

תביעת פגיעה
מה לעשות לאחר פגיעה מינית?

תקיפה מינית היא חוויה טראומטית שאף אחד לא צריך לסבול. התוצאות שלאחר מכן עלולות להשאיר את הניצולים מרגישים אבודים, מבולבלים והמומים. לניצולים חשוב לדעת שהם

קראו עוד »
4 סוגי רשלנות רפואית בצבא
4 סוגי רשלנות רפואית בצבא

חיילים? משוחררים משירות צבאי? סובלים מבעיה רפואית שנגרמה לכם עקב השירות הצבאי או בזמן השירות הצבאי? ניתן היה לדעתכם לטפל בבעיה הרפואית באופן מקצועי ויעיל

קראו עוד »