חיפוש

האם ניתן להפחית קנס על מהירות מופרזת?

נסיעה במהירות מופרזת היא עבירת תעבורה שהעונש עליה יכול לנוע בין קנס כספי, דרך צבירת נקודות, ובמקרים מסוימים אפילו מאסר. עם זאת, אפשר להפחית את גובה הקנס על ידי בדיקת הנסיבות ובאמצעות התייעצות עם עורך דין

אחד היתרונות הגדולים ביותר של התייעצות עם עורך דין בא לידי ביטוי בניסיון שיש לו עם מקרים דומים. בניגוד לנאשם שככל הנראה מעולם לא עמד לדין בדיני תעבורה או עשה זאת מספר פעמים בודדות בלבד, עורך הדין מתפרנס מזה. בגלל שהעבודה של עורך דין היא לבדוק כל מקרה לגופו, יש לו את היכולת למצוא כשלים בטענות של רשויות החוק ואף להוכיח אותן בין כתלי בית המשפט.

המקום העיקרי שבו רואים את היתרונות של התייעצות עם עורך דין שמתמחה בדיני תעבורה הוא קנסות על מהירות מופרזת. בגלל שזו עבירה נפוצה מאוד גם בישראל וגם במקומות נוספים ברחבי העולם, רבים מבין הנאשמים מוצאים את עצמם זקוקים לסיוע של עורך דין. בהקשר הזה, החדשות הטובות הן שאכן אפשר להפחית קנס על מהירות מופרזת באמצעות התייעצות עם עורך דין שמתמחה בכך.

 

כך מפחיתים את גובה הקנס

הדרך להפחית את גובה הקנס היא קודם כל לבדוק את היחס בין המהירות המדוברת לכאורה לבין לשון החוק. בהרבה מאוד מקרים, מגלים למשל שאין מקום להטיל קנס גבוה על נסיעה במהירות מסוימת בדרכים לא מסומנות.

חוץ מזה, צריך לנצל את השלבים האלה כדי לבדוק מה הרקע של הנהג והאם הוא ביצע עבירות כאלה בעבר. במידה והתשובה היא שלילית, יכול להיות שיהיה אפשר להקל על העונש או אפילו להמיר את הקנס הכספי בעונש על תנאי בלבד.

 

בדיקת דוח המהירות

מתוך המידע שמופיע באתרים מקצועיים כגון https://www.gordonsilver.com אפשר לראות את החשיבות של בדיקת דוח המהירות עצמו. בהרבה מאוד סוגים שונים של דוחות על נסיעה במהירות מופרזת, רואים ליקויים בדוח או שאין גיבוי לטענות של השוטר. במקרים כאלה, אפשר לטעון לשלילה מוחלטת של הדוח או לכל הפחות להפחתה בחומרת העונש.

בשביל לבדוק את דוח המהירות ולהשוות אותו אל המקובל בענף, צריך להתייעץ עם עורך דין שמכיר את התחום ובקיא בו. לכן גם לא כדאי לשלם כל דוח מהירות בצורה מיידית, אלא להמתין מספר ימים עד למפגש עם עורך דין תעבורה.

 

מה עושה עורך דין תעבורה?

עורך דין תעבורה הוא איש המקצוע היחיד שמוסמך ויכול ללוות את הלקוחות שמתנהלים מול רשויות האכיפה או החוק. בין היתר, תפקידו לבחון כל מקרה לגופו אבל להיעזר בפסקי דין תקדימיים. כאשר עורך דין תעבורה עושה את העבודה שלו כמו שצריך, יש סיכוי גבוה שהתוצאות יהיו הפחתה משמעותית של גובה הקנס שמוטל על הנהג.

קנס

אולי תאהבו גם את

תביעת פגיעה
מה לעשות לאחר פגיעה מינית?

תקיפה מינית היא חוויה טראומטית שאף אחד לא צריך לסבול. התוצאות שלאחר מכן עלולות להשאיר את הניצולים מרגישים אבודים, מבולבלים והמומים. לניצולים חשוב לדעת שהם

קראו עוד »
4 סוגי רשלנות רפואית בצבא
4 סוגי רשלנות רפואית בצבא

חיילים? משוחררים משירות צבאי? סובלים מבעיה רפואית שנגרמה לכם עקב השירות הצבאי או בזמן השירות הצבאי? ניתן היה לדעתכם לטפל בבעיה הרפואית באופן מקצועי ויעיל

קראו עוד »