חיפוש

כמה אמין לרכוש אקססוריז דרך האינטרנט?

בשנים האחרונות נראה שקדחת הקניות באינטרנט הוסיפה לסחוף עוד ועוד אנשים, ושנת 2020 גרמה לכך שגם אנשים שמעולם לא התנסו בחוויה ולא שקלו להתנסות בה, נדחקו לפינה, הזמינו אונליין ופיתחו תאבון. יחד עם זאת כאשר העניין מגיע לרכישת פרטי עיצוב לבית לא תמיד הדברים כה פשוטים, הכתבה הבאה תעשה סדר בדברים ותסביר את כל שיש לדעת בנושא.

 

מדוע הפיתוי לרכוש באינטרנט גדול?

הסיבה שישנם עוד ועוד אנשים שמעבירים את הקניות שלהם למרחב המקוון תמונה בספר גורמים. ראשית, עניין הנוחות, שכן בכדי לקנות שטיחון אמבטיה למשל, אין צורך להתלבש, להיכנס לרכב או למצוא אוטובוס, לנסוע למרכז מסחרי או קניון ולהתחיל לכתת רגליים במגוון רשתות השיווק, כל שיש לעשות הוא להרים את הטלפון הסלולרי ולבחור.

שנית, כיוון שהגישה קלה יותר, למעשה יש לכל אחד ואחת מאיתנו גישה למגוון רחב יותר של פריטים. על ידי קנייה באינטרנט אין צורך להתפשר, ניתן לבחור מתוך מגוון אינסופי בדיוק את המוצר שחיפשנו, אשר יתאים בצורה מושלמת גם לצרכים שלנו וגם להעדפות שלנו.

לבסוף, כיוון שיש מגוון רחב גם טווח המחירים גדול יותר ועל כן ניתן למצוא מוצרים זולים יותר ולעיתים המחיר לא בהכרח בא לידי ביטוי באיכות.

 

מה הם הסיכונים וכיצד להימנע מהם?

בעת קניות מקוונות, קיימים שלושה סיכונים עיקריים :

  1. גניבת פרטי אשראי – לא תמיד מרגיש בטוח להזין את פרטי האשראי שלנו לתוך אתר אנונימי כלשהו, וגם לא תמיד חכם לעשות זאת. הקפידו לבדוק שהאתרים מהם אתם רוכשים מאובטחים, העדיפו אתרים המאפשרים לשלם באמצעות פייפאל ובמקרה הצורך צרו קשר עם חברת האשראי שלכם.
  2. מוצרים לא הגיעו – לעיתים עומסים בדואר יכולים להוביל לכך שהחבילה שהזמנתם תלך לאיבוד. מסיבה זאת חשוב לבדוק כבר במעמד הקנייה מה המדיניות של החנות ממנה הזמנת על מנת שתדעו כיצד לפעול במקרה והנורא מכל קרה ואכן החבילה שהזמנתם לא הגיע ליעדה.
  3. איכות מוצרים ירודה – לא פחות מתסכל מחבילה שהלכה לאיבוד בדרך, היא סיטואציה בה הזמנתם מוצר רק בכדי לגלות כי האיכות של המוצר ירודה ביותר ועל כן המוצר למעשה לא שמיש. במצב זה אין לכם דבר לעשות מלבד לזרוק את המוצר לאשפה ולמעשה בזבזתם את כספכם לשווא.

 

כאשר מדובר במוצרים שיוצרו במדינות אשר ידועות בהיותן יצרניות של מוצרים זולים ולא איכותיים עדיף להימנע מרכישה ולהעדיף להזמין מחניות מוכרות. בחנויות מקוונות לפרטי עיצוב כגון הבית של עידה לדוגמא (https://store.ida

אקססוריז-home.co.il) תוכלו למצוא פריטים באיכות גבוהה אשר רבים מהם יוצרו באופן מקומי כך  שבהכרח תהיו מרוצים מהם וישמשו אותכם ואת בני ביתכם נאמנה.

קניות של פריטים לעיצוב הבית ברשת היא בהחלט דרך נוחה למדי לעצב את חלל המגורים שלכם במינימום מאמץ. הקפידו למצוא פריטים איכותיים בחנויות שאפשר לסמוך עליהם ותהנו מראש רגוע ובית מעוצב.

אולי תאהבו גם את

סוגי ארונות

מתלבטים לגבי סוגי הארונות הקיימים ואתם לא כל כך בטוחים באיזה ארון יהיה כדאי לכם לבחור כאשר אתם םבוחרים לעצב את הבית שלכם? אפשר לומר

קראו עוד »