חיפוש

מה כדאי לקחת בחשבון שלוקחים יעוץ משכנתא פרטי?

רכישת דירה היא לא עניין של מה בכך ויש להתנהל בצורה שקולה ומדויקת בתוך התהליך הזה לרבות, נושא לקיחת המשכנתא לטובת ביצוע העסקה. שוק הנדל"ן רותח ומחירי הדירות מאמירים ומחייבים אתכם לקחת משכנתא של מאות אלפי שקלים במקרה הטוב ולעיתים אף למעלה ממיליון שקלים.

מדובר ללא ספק בסכומים מבהילים שמייצרים חשש טבעי וגורמים לכך שתרגישו שכדאי לכם להיעזר ביעוץ פרטי, שיסייע לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר ואת התנאים הטובים ביותר שניתן מהגוף המלווה. רגע לפני שאתם יוצאים לחפש את יועץ המשכנתא שלכם, ואני לגמרי בעד המהלך, ישנם מספר דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון.

 

אספו מידע

 

אודות יועצי משכנתאות

ראשית, חפשו את יועץ המשכנתאות שנראה לכם אמין, מקצועי ומנוסה ושעשוי להתאים לכם גם מבחינת הרקע הכללי שלו ואישיותו. הטוב ביותר זה לקבל המלצות מחברים שהסתייעו במשהו כזה בעבר ואם אין אדם כזה, חפשו יועץ שעובד בחברת יועצים גדולה וותיקה.

 

אודות הגופים המלווים ותנאיהם

בצעו סקר שוק מול כל הבנקים וכל גוף מלווה חוץ בנקאי אחר כדי שיהיה לכם ידע כללי אך מקיף, אודות תנאי המשכנתא שניתן לקבל מכל אחד מהמלווים האפשריים. כך תגיעו לפגישה עם יועץ המשכנתא שלכם כשגם לכם יש תמונת מצב ואתם מסוגלים לנהל אתו שיחה בגובה העיניים וממקום של היכרות עם הנושא.קבלו יעוץ אבל אל תתנו תחושה שאתם תלויים בו.

 

השירות אינו חינמי

ייעוץ משכנתא פרטי הנו שירות חשוב מאוד אבל מן הסתם הוא עולה כסף. חשוב שתדעו מראש שיעוץ שכזה יעלה לכם בסביבות 1500 שקלים אולם, יועץ משכנתאות טוב יחזיר את ההשקעה בו ובגדול. יועץ משכנתאות יכול לחסוך לכם לאורך תקופת החזר המשכנתא עשרות אלפי שקלים.

 

היו שקופים מול היועץ שבחרתם

אחד הדברים הראשונים שיבדוק מולכם יועץ המשכנתאות שבחרתם הוא, כמה כסף תוכלו להוציא בכל חודש על החזר המשכנתא שלכם. מדובר בשאלת מפתח ועליכם להיות שקופים מולו בתשובתכם, לתת לו את כל הנתונים הרלוונטיים לעניין כגון – כמה כל אחד מכם מרוויח בכל חודש ומה רמת ההוצאות החודשיות שלכם מלבד החזר המשכנתא הצפוי.

חשוב שהיועץ יתאים לכם את המשכנתא הכי נכונה שאפשר ולכן כדאי מאוד שיהיו לו כל הנתונים המדויקים, רק כך הוא יוכל להשיג עבורכם את הטוב והנכון ביותר עבורכם.

 

תהליך מקוצר

העובדה שבחרתם לשכור את שירותיו של יועץ משכנתאות פרטי תגרום לכך שתהליך לקיחת המשכנתא יהיה קצר יותר. יועץ המשכנתאות שלכם יהיה איש הקשר מול הגוף המלווה, ומכיוון שבדק מולכם מראש מה אתם יכולים ומה יתאים לכם, הוא ידע די מהר לאן לגשת וממי לקחת הצעה.

הוא יביא בפניכם שתיים שלוש הצעות ויסייע לכם לקבל החלטה נכונה. לפיכך, עליכם להגיע ליועץ המשכנתאות רק כשאתם כבר באמת בשלים לקחת משכנתא ולהתקדם לעבר רכישת דירה.

ייעוץ משכנתא פרטי

 

אולי תאהבו גם את