חיפוש

חמש רעיונות למתנות לעובדים להוקרה ולהנצחה

מחפשים מתנה ממלכתית עבור העובדים שלכם? שי שיהיה מרגש ונעים מחד, ומקורי ומעניין מאידך?
בעידן שבו הכל קורה בקצב מהיר, מעסיק שעוצר לרגע ומקדיש מחשבה למתנה שבוחר לעובדיו מוכיח שהוא לא רק אדם מקורי בעל יחסי אנוש טובים, הוא גם באמת רואה ומרגיש את אנשיו – אז, במיוחד לאותם המעסיקים, חמש רעיונות מצוינים למתנות הוקרה…

 

1: מגן, צלחת או גביע

בראש רשימת הרעיונות המרגשים ביותר למתנות לעובדים, נמצאים המגנים, הצלחות והגביעים.
את אותם מעמדים מרגשים ניתן לעצב בצורה יצירתית – עם שילובי עץ, זכוכית, מתכת, אבן בזלת, שיש ועוד. ניתן להטביע סמלים – את סמל הארגון, סמלים המזוהים עם העיר, המדינה והלאום, סמלי יחידות הצבא, כנפיים, עלי זית וכו'.
כמובן, ניתן להוסיף הקדשה אישית ומרגשת בשילוב ציטוט או מימרה.
הבחירה במגן, צלחת או גביע מביעה הוקרה ואמירת תודה, ומגלמת בתוכה את הכבוד הראוי למי שתבחרו להעניק לו מתנה זו.

 

2: פסלון אומנותי

פסלון הוא מתנה אומנותית, מרגשת, מקורית ובעיקר אישית – ניתן לבחור את גודלו ואת צורתו בהתאם לאופי הקבוצה או האדם שמקבלים אותו. בין אם מדובר בדמות צבאית, כלי רכב, בעלי-חיים סימבוליים או סיטואציה מונפשת, המסר המועבר תמיד אישי ונוגע.
על כן הפסל ניתן להוסיף הקדשה אישית – שילוב הין ההקדשה לפסל עצמו יכולים להביע בצורה מיטבית את מה שתרצו להגיד וכיצד אתם מרגישים.

 

3: עציצים

לאלו מאיתנו שערך הקיימות בוער בהם או שהיו רוצים להעביר מסר למען הסביבה, עציצים קטנים הם רעיון מושלם למתנה איכותית ונעימה. ניתן לבחור שתילים שקל לטפח ושאפשר להציב במשרד או בבית – קקטוסים קטנים או פרחים שיוסיפו מראה מרהיב למקום בו יוצבו.
על העציץ עצמו אפשר להוסיף הקדשה אישית או ציטוט תואם. זו מתנה שמתאימה גם על מנת להנציח אדם אהוב.

 

4: ספרים

ספרים, רבותיי, ספרים! מתנה שערכה לא יסולא בפז, שמעבירה מסר גדול של מחשבה אישית. את אופי הספר ניתן לבחור בהתאם לאופי העסק – החל מספרים שנושאם חינוך, תיירות, בישול, רפואה, פנאי ועוד.
בחירה בספר כמתנת הוקרה היא בחירה אישית ונעימה שמשקפת חשיבה ויכולה להתאים לכל סוג קהל.

 

5: מתנות הנצחה

במקרה של רצון להנציח, הבחירה הטבעית תהיה במזכרת מיוחדת ככל האפשר שתשקף את האדם שברצוננו לזכור.
במקרה זה, ניתן לעצב מעמד לנר זיכרון, מגן הנושא תמונה או סמל או פסלון ייחודי במגוון דמויות – יונה, מגן דוד, להבת זיכרון, מפת ארץ ישראל, לב, דגל ישראל ועוד.

 

הבחירה בידכם!

האפשרויות המוצעות כאן למתנות לעובדים הן מגוונות ורבות, ומתאימות לכל מעסיק שירצה להעניק מתנה מיוחדת, אישית ומקורית לעובדיו. כל שנותר לכם הוא לבחור את מה שבעינכם ישקף אתכם ואת המסר שתרצו להעביר בצורה הטובה ביותר.

 

גביעים כמתנה לעובדים

אולי תאהבו גם את

רובי Nerf במתנה
כמה עולים רובי נרף?

רובי נרף הינה המתנה הנפוצה ביותר שניתנה לילדים בישראל בשנה האחרונה. סביר להניח שתרחיש זה בא לידי ביטוי לאחר שהילדים והילדות ביקשו לקבל את הצעצוע

קראו עוד »
קנדלברה
קנדלברה 6 קנים

אחותה הקטנה של המנורה מבית המקדש, היא הקנדלברה בעלת ששת הקנים אשר מיועדת לנשיאה של ששה נרות. מהן הסיבות לרכוש קנדלברה שכזאת ולא להשתמש בפמוטים

קראו עוד »