חיפוש

הדברה – פתרון זמני או קבוע?

רבים מאתנו סובלים ממזיקים בתקופות מסוימות בשנה. לעיתים אלו הנמלים, הזבובים והיתושים שמגיעים לביקור והם יכולים להימצא במקומות שונים ברחבי הבית. במטבח, בשירותים ולפעמים אפילו בחדרי השינה.

מדובר במצב מתסכל, הרי אנחנו לא רוצים לחיות עם מזיקים. לא מעט אנשים מתלבטים אם לערוך הדברה בביתם מכיוון שהם אינם בטוחים אם הדברה עשויה לתת להם את הפתרון הרצוי להם. הכוונה, כי הם אינם בטוחים אם הדברה תמגר את המזיקים באופן זמני או לטווח רחוק.

אם גם אתם אינכם בטוחים לגבי טווח הזמן שבו ההדברה משפיעה, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות תוכלו לקרוא את כל הפרטים אודות הדברה והאם מדובר בפתרון זמני או קבוע.

 

האם מספיק לבצע הדברה פעם אחת ויחידה בבית?

אם אתם מעדיפים לחסוך בהוצאות, כנראה שעד כה ניסיתם להתמודד עם המזיקים באמצעות הדברה ביתית. אם אתם כאן, סביר להניח שלא צלחתם ואתם מחפשים דרך למגר את המזיקים אחת ולתמיד, כך שכדאי שתדעו שכשמדובר בהדברת מזיקים, לא כדאי לנסות ולחסוך בעלויות. לא נלאה אתכם בתשובה ונענה כי אין זה מספיק לבצע הדברה פעם אחת בלבד.

כדי שההדברה תהיה אפקטיבית, צריך לחדש אותה אחת לכמה זמן. אם תבחרו בכל זאת להזמין מדביר רק פעם אחת במהלך השנים הקרובות, סביר להניח שתראו בשלב מסוים שהמזיקים חוזרים. הסיבה לכך היא שחומר ההדברה כבר אינו יעיל וצריך לחדש אותו.

 

כל כמה זמן מומלץ לערוך הדברה?

רגע לפני כתיבת שורות אלו, ערכנו בירור מקיף מול מדבירים מומחים בתחום בנוגע לתדירות ההדברה שיש לערוך בכל בית. כולם אמרו לנו פה אחד כי מומלץ לערוך הדברה פעם אחת בשנה. לדבריהם, התקופה שבה מומלץ לערוך את ההדברה היא בתחילת הקיץ.

זה הזמן שבו מרבית המזיקים מגיעים לבתים שלנו. כאשר אנחנו מציינים כי צריך לערוך הדברה פעם בשנה, אנחנו מתכוונים להדברה לכל סוגי המזיקים, כדוגמא, נמלים, תיקנים, עכברים, יתושים ועוד.

 

מה עושים במקרים חריגים שבהם יש מתקפה של מזיקים לאחר שנעשתה הדברה?

במקרים שבהם יש עדיין מתקפה של מזיקים, כדאי קודם כל לבדוק שהמדביר שביצע את העבודה עשה אותה נאמנה. אם הוא מסר לכם תעודת אחריות, אתם יכולים להזמין אותו לביקור נוסף והוא יבצע הדברה נוספת, ברוב המקרים, ההדברה הזו תתבצע ללא תשלום נוסף. יש מקרים חריגים, שבהם מדביר מיומן מבצע הדברה עם החומרים המתאימים, אך המזיקים חוזרים, כאשר בדרך כלל מדובר ביתושים.

במצב שכזה, מומלץ לבדוק אם ישנם מקורות מים פתוחים בסביבת הבית. במרבית המקרים, ישנן שלוליות חורף שנמצאות במקלטים של בניינים או בפינות נסתרות בגינה. אלו מקומות שמאפשרים ליתושים להתרבות ללא הפסק. כדי להימנע ממצב שכזה, כדאי לחפש אחר שלוליות שכאלו לפני הגעתו של המדביר בפעם הראשונה.

להזמנת הדברה, היכנסו לאתר – https://kesem-hadbarot.co.il

זחל

אולי תאהבו גם את