חיפוש

האם חובה לעשות ביטוח דירה

רכשתם בפעם הראשונה בחייכם דירה? אתם מתלבטים האם לעשות לה ביטוח או לא? אם כך, כדאי שתדעו: אתם צריכים לעשות ביטוח כזה ולא מומלץ לדחות את העניין.

מדוע ביטוח דירה חשוב כל כך?

עד לפני מספר שנים ביטוח עבור דירות בראשון לציון, או בכל עיר אחרת בארץ, לא היה מאוד מקובל, אך היום הבנק אפילו לא ייתן לכם משכנתא אם לא תעשו ביטוח לדירה. אתם באמת יכולים לדמיין מצב שבו אתם מחזירים אלפי שקלים בחודש על דירה שנהרסה ברעידת אדמה? או על דירה שנשרפה? האמת היא, שהאסונות הללו עלולים בהחלט להיות חלק מהחיים של כולנו ולכן ברור שכדאי לעשות ביטוח לדירה. אומנם זה נכון שאפילו הביטוח הכי מקיף שיש לא באמת יעזור לכם להתמודד עם עגמת הנפש במידה ויקרה משהו לבית שלכם, אך לפחות תקבלו סיוע כלכלי. לכן, ממש כפי שלא היה עולה על דעתם להתחיל לנהוג על רכב שאין לו לפחות ביטוח חובה, כך גם אין שום סיבה לקנות דירה ולא לעשות לה ביטוח.

רכב לא מבוטח

איפה עושים ביטוח כזה?

כמובן שאתם צריכים לבדוק לאיזו חברת ביטוח אתם חושבים לפנות, כי האמת היא, שהיום ביטוח לדירה ניתן לעשות בכל חברת ביטוח כמעט. עם זאת, לא תמיד הביטוחים הללו מספיק טובים ולא בכל חברת ביטוח יציעו לכם את הכי טוב שיש. האם חברת הביטוח שבה אתם בוחרים קיימת כבר שנים? האם היא ידועה בתור חברת ביטוח אמינה שבאמת אפשר לסמוך עליה? לא תמיד חברות הביטוח מקפידות לתת ללקוחות את מה שהן מבטיחות, ולא חסרים סיפורים על חברות שברגע האמת נעלמו ללקוחות. לכן חשוב לבדוק את השטח מראש ובעיקר, כדאי יהיה לבדוק שאתם בוחרים חברה שיש לה ממליצים רבים. חשוב לבדוק האם זמן התגובה של חברת הביטוח מהיר, האם השירות אדיב והאם יש פוליסות שונות שביניהן תוכלו לבחור.

עוד מידע תמצאו באתר הבא: https://www.msn-nadlan.co.il.

כמה עולים ביטוחים כאלה?

זה מאוד טבעי שתרצו לדעת, בין היתר, כמה עולה ביטוח דירה, אך כמובן שמדובר על עניין שמשתנה בין דירה לדירה. ראשית, זה תלוי בערך הדירה, ושנית, זה גם תלוי בשאלה מה מצב הדירה. כלומר, טבעי שהביטוח עבור דירה חדשה יהיה יקר יותר לעומת ביטוח שנעשה לדירה ישנה, ממש כפי שגודל הדירה ישפיע גם הוא על הסכום שבסופו של דבר תשלמו. אנחנו ממליצים לכם גם לפנות אל כמה חברות ביטוח שונות, להבין איפה מחכה לכם הדיל הכי טוב שיש ולבחור חברה שהמחירים אצלה נוחים. אומנם זה נכון שהשאיפה היא לא להפעיל לעולם את ביטוח הדירה, אך בהחלט חשוב שיהיה לכם ביטוח כזה, לכל הצרות שעלולות לפקוד אתכם. שימו לב שביטוח הדירה יכול לכלול גם את התכולה שלה, כך שאם זה רלוונטי עבורכם לא כדאי לוותר גם על העניין הזה.

למידע נוסף היכנסו: http://practic.org.il/ריביות-משכנתא-מומלצות/

אולי תאהבו גם את