חיפוש

בן / בת הזוג צופים בסדרה בלעדיכם?

לזוגות רבים ישנו מנהג לצפות בסדרות טלוויזיה ביחד, ולא להתקדם ולו פרק אחד ללא בן הזוג. מה זה אומר אם גם לכם יש מנהג דומה, ובן או בת הזוג שלכם נוהגים לאחרונה לצפות בסדרה האהובה עליכם בלעדיכם? האם זה יכול להעיד על רמז מבן הזוג? אולי על בגידה? מה עושים במצב כזה?

 

קודם כל – חשוב לא לקפוץ למסקנות נמהרות

תנו לנו רגע להרגיע אתכם, ולומר שהעובדה שבן הזוג שלכם צופה בסדרה בלעדיכם, גם אם זו סדרה שאתם נוהגים לצפות בה ביחד, לא אומרת שום דבר באופן ודאי. יש הרבה סיבות שיכולות לגרום לו לעשות זאת, ואולי הסיבה לא קשורה אליכם.

אם הנושא של צפייה משותפת בסדרה בכל זאת קרוב לליבכם, ואתם מרגישים שעל ידי צפייה בנפרד בן הזוג בעצם ניסה להעביר לכם מסר כלשהו, כדאי לשים לב לסימנים נוספים שעלולים להתעורר בסיטואציות אחרות.

 

אינדיקציות אפשריות לכך שבן הזוג מסתיר מכם משהו

אמנם צפייה בנפרד בסדרה זו לא אינדיקציה בפני עצמה לכך שבן הזוג בוגד בכם או רוצה לסיים את הקשר, אבל זה כן יכול להדליק עבורכם נורה אדומה – שתגרום לכם להיות קצת יותר חשדניים.

 

הרגשה של ריחוק

אינדיקציות נוספות לכך שבן הזוג מסתיר משהו יוכלו להיות למשל הרגשה שבן הזוג התרחק מכם, מגלה אדישות או קרירות מסוימת ביחסו אליכם, אולי כבר לא מעוניין בסיטואציות אינטימיות כפי שהיו בעבר.

 

הסתרת מידע

אם בן הזוג מתעסק בטלפון שלו יותר מהרגיל, מקבל הודעות או שיחות טלפון בשעות לילה מאוחרות, ומסרב לשתף אתכם ממי הוא קיבל את ההודעות והשיחות האלו (או שהוא משתף אבל ניכר שהוא לא דובר אמת) – זו עשויה להיות אינדיקציה לכך שיש משהו שהוא מסתיר מכם.

 

איך תוכלו לדעת אם בן הזוג אכן מסתיר משהו או בוגד בכם?

קודם כל, כפי שציינו עוד קודם לכן – אל תקפצו למסקנות כאשר כל מה שיש בידיכם אלו שברי מידע. גם אם בן הזוג קצת התרחק מכם בזמן האחרון, ולא ניאות לשתף אתכם בכל הודעה שהוא מקבל (או אפילו צופה בלעדיכם בסדרות טלוויזיה!), ייתכן שהוא פשוט נמצא בתקופה קשה, וצריך שתקבלו בהבנה את מצבו. אם דיברתם עם בן הזוג והוא ניסה להתנער ולהכחיש את המצב, ייתכן והוא באמת מסתיר מכם מידע.

אז איך תגלו שבוגדים בכם? הדרך היעילה והבטוחה ביותר לגלות זאת, היא לשכור את שירותיו של חוקר פרטי. החוקר מיומן במעקבים ובגילוי בגידות בין בני זוג, והוא יוכל לתת לכם תשובה מהימנה לגבי מצב מערכת היחסים שלכם, ויעזור לכם לגלות את האמת.

עוד חשוב לומר שהפנייה אל החוקר הפרטי היא דיסקרטית ומאובטחת, כך שאף אחד לא יוכל לדעת שפניתם אליו.

בת הזוג

אולי תאהבו גם את