חיפוש

איך מזהים נזילות במצלמות תרמיות

השימוש במצלמות תרמיות הפך להיות חלק בלתי נפרד מעבודתם של האינסטלטורים שלוקחים חלק בקדמה הטכנולוגית. עובדה זו אולי ידועה לכם, אבל השאלה החשובה היא – האם אתם יודעים איך המצלמה מזהה את קיומה של נזילה מאחורי הקיר? כדאי שתקראו את השורות הבאות אם עניתם בשלילה, כדי שתוכלו להכיר בהליך מקרוב.  

 

הקדמה – מהי מצלמה תרמית?

אי אפשר לעסוק בזיהוי הנזילה בעת השימוש במצלמה תרמית, מבלי להציג בפניכם את המכשיר מקרוב. נסביר שמדובר במצלמה מיוחדת שפועלת באמצעות קרני אינפרה אדום שיש להן רגישות לחום. כך שאלה יכולות לזהות אם קיימים הפרשים משמעותיים בין טמפרטורות.

 

כך המצלמה מזהה את הנזילה

השלב הראשון שצריך להתבצע כדי שניתן יהיה לאתר את הנזילה מצריך חימום של המים שזורמים בצינורות הבית. שכן, כך המצלמה תוכל לזהות אם קיימת נזילה. נסביר שהמים החמים זורמים בתוך הצינורות עד שהם מגיעים לאזור שבו יש סדק או שבר. ברגע שהם ממשיכים לזרום מחוץ לצינור, הם מתקררים ונראים באופן ברור דרך המצלמה. חשוב לציין שהמצלמה מציגה על גבי מסך את הזרימה של המים תוך שימוש בצבעים שונים.

כאשר המים החמים נראים כצבע אחד והמים הקרים נראים בצבע אחר. ניתן לדעת שיש פגיעה בצנרת ברגע שרואים שישנה נקודה שממנה המים מתפצלים לשני צבעים שונים. חשוב לציין שההליך עשוי לארוך זמן רב והוא חייב להתבצע על ידי בעל מקצוע שהוסמך לדבר. הקליקו כאן לפרטים נוספים שיאפשרו לכם להכיר את בעל המקצוע הטוב ביותר בתחום.

 

הסימנים שמובילים לשימוש במצלמה תרמית

חשוב לציין שהשימוש במצלמה תרמית לא קורה סתם כך. אינסטלטור בוחר להדליק את המצלמה ולבחון את קירות הבית במידה והופיעו אחד מהסימנים הבאים:

  • התפתחות של עובש על גבי הקירות
  • התפוררות של התקרה
  • סימני רטיבות
  • הלקוח מתלונן על חשבון מים גבוה מהרגיל

 

 

יש לכם נזילה בבית? כך תבחרו בבעל מקצוע איכותי

שימו לב, לא כל אינסטלטור מחזיק במצלמה תרמית. אלה שמחזיקים במצלמה מתקדמת זו, עשויים להציג בפניכם מצלמה זולה במיוחד שתתגלה כלא איכותית. תרחיש זה עשוי להוביל לשבירה של הקירות או מרצפות הבית – מצב שראוי להימנע ממנו. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שתצטרכו לבחור בבעל מקצוע שנחשב לשם דבר בתחום. כך יתאפשר לכם להיות בטוחים שהוא מחזיק בציוד המתקדם ביותר שיאפשר לגלות את הנזילה בקלות, תוך פגיעה מינימלית בחלל הבית שלכם.

 

השורה התחתונה

הזיהוי של נזילות באמצעות מצלמות תרמיות מתבצע בזכות קרניים אינפרה אדומות שמראות בבירור את הנקודה שבה מתקיימת הנזילה. מומחים בתחום יודעים לא רק לזהות את הנזילה, אלא גם לטפל בה מבלי לפגוע לחלוטין בקירות הבית. כעת אתם מכירים בהליך, כך שתצטרכו רק לפנות לאינסטלטור שמחזיק במצלמה תרמית איכותית ומתקדמת.

איתור נזילות

אולי תאהבו גם את

גריל שחלמתם ראשית
קניית גריל גז מצוין

שמעתם מכל החברים שלכם לאחרונה שיש להם גרילים שעובדים על גז? רוצים שגם לכם יהיה גריל כזה ושתוכלו לעשות בו שימוש יומיומי בקלות? אם כך,

קראו עוד »