חיפוש

איך להתלבש ליום עבודה – 5 טיפים

העבודה היא המקום בו אנחנו מעבירים את רוב היום שלנו. לבוש לעבודה יכול לנוע מג׳ינס וטי-שירט ולהגיע עד לחליפה מכופתרת שלמה כשמגיעים לפגישה חשובה. עלינו לדעת להתלבש נכון לכל הסיטואציות. במאמר זה נסביר לכם איך להתלבש ליום עבודה ונציג לכם 5 טיפים שווים ביותר.

 

1 – למקום עבודה שמרמני יש להתאים לבוש סולידי

מיקום המשרד עצמו וגם העיסוק המקצועי הוא זה שיקבע את סטנדרט הלבוש. אם אתם עובדים בחברה ממשלתית, קצת יותר של פעם ועם היסטוריה ארוכה שבעליה גאים בה, סביר להניח שתיתקלו בלבוש שמרני יותר. לבוש כזה כולל בגדים מגוהצים, חולצות מכופתרות ובגדים מחויטים ועדינים. גם במשרדי עורכי דין ובבנקים, קוד הלבוש יהיה מתון יחסית. כשאנחנו אומרים מתון אנחנו כמובן מתכוונים לבגדים סולידיים, מחויטים, חליפות בגוונים כהים וכו'. אם אתם תוהים היכן למצוא בגדים כאלה, כנסו אל H&M אונליין.

בגדים מוצקים

 

2 – בחברות הייטק אפשר להקליל בלבוש

בחברות הייטק קוד לבוש הנהוג במקומות שמרניים כמעט ולא קיים. האווירה בחברות הללו יותר משוחררת, יותר צעירה ויותר עדכנית, כך שאין צורך בבגדים מחויטים או נעלי עקב. תרגישו חופשיים להגיע למשרד בג׳ינס או מכנסיים נוחים אחרים, חולצות טי שירט קז'ואליות ובגדים נוחים באופן כללי. במקומות עבודה שרוב הגילאים נעים בין 20 ל-40, נעלי סניקרס הן הפופולריות, וחולצות מכופתרות נועדו לישיבות חשובות בלבד. תרגישו חופשיים להתלבש כראות עיניכם, אבל בצורה שעדיין מכבדת גם אתכם וגם את עמיתיכם.

 

3 – יש מצבים בהם אפשר להכניס קצת "פלפל" לבגדים

בימי עבודה רגלים יותר קל לנו להחליט מה ללבוש, אלא שבימים של כנסים, הרצאות ופגישות אנחנו עלולים להתבלבל ולא להיות בטוחים לגמרי כיצד נכון להגיע לאותו האירוע החשוב. בימים מיוחדים כאלה, זה הרגע שלכם להכניס קצת יותר פלפל לבגדים ולהפתיע בחליפה עם צבע מיוחד או חולצה מיוחדת. אל תשכחו שבאירועים כאלה עליכם להיראות במיטבכם, כך שהשילוב של הייחודיות צריך להיות מתון ובהתאם לסיטואציה.

מכנסיים נוחים

 

4 – לפעמים אפשר ללכת על בייסיק

לא בכל בוקר יש לנו את שיא האנרגיה להתלבש הכי אלגנטי והכי יפה שלנו. בימים כאלה מותר ללכת על לבוש בייסיק נוח. במה מדובר? למשל במכנסיים נוחים שעדיין נראים אלגנטיים אליהם תצוותו ז׳קט נוח ומחמם בימי החורף או חולצה קיצית וקלילה בימי הקיץ החמים.

 

5 – אל תגזימו עם הצמוד

לבוש צמוד מאוד עלול שלא להתאים למקום העבודה ברוב הפעמים. ממש לא סימפטי לסדר כל רגע חצאית צמודה לדוגמה. כמו כן, לבוש צמוד בעונת הקיץ הלוהטת בישראל הוא פחות נוח ויכול ליצור מקרים לא נעימים של כתמי זיעה על הבגדים שלנו. ההמלצה היא ללבוש בגדים קלילים ומרווחים, שיכולים להפוך את יום העבודה שלכם להרבה יותר נעים ונוח.

בגדים צמודים מאוד

אולי תאהבו גם את