חיפוש

הר הביטוח – הגיע הזמן להפסיק לשלם כספים מיותרים לחברות הביטוח

כולנו רוצים להיות מבוטחים כי בשעת האמת, כשמשהו נוראי קורה, אחד מהגורמים הראשונים שנפנה אליהם זו חברת הביטוח. זה לא משנה אם מדובר על פגיעה בריאותית כלשהי, על טיפולי שיניים שאנחנו זקוקים להם או על כל דבר אחר, כי בכל מקרה אם יש לנו ביטוח אנחנו הרבה יותר רגועים. עם זאת, האם זו סיבה לשלם כפול? האם בגלל שאתם רוצים להיות מבוטחים אתם צריכים גם שיהיו לכם ביטוחים זהים בכמה חברות שונות? האמת המרה היא שרוב האנשים משלמים, אבל אין להם מושג על מה. לכן, אם גם אתם רוצים לקבל מידע בצורה מסודרת על המצב הנוכחי שלכם, על כל הביטוחים ועל הסעיפים הכלולים בכל ביטוח כזה, אנחנו מציעים לכם לפנות אל הר הביטוח.

כספים מיותרים
כספים מיותרים

מבררים בשבילכם הכול

 

הר הביטוח זה המקום שדרכו תוכלו לעשות את כל הבירורים שצריך, בין אם זה כולל את הביטוחים שיש לכם, את הסעיפים הכלולים בהם או את המחירים ביחס לשוק. זה שעד היום טמנתם את הראש בחול, או אולי ניסיתם לעשות בירורים שונים אך לא הצלחתם לקבל מידע, זה לא אומר שצריך להמשיך כך. לכן אנחנו מציעים לכם לפנות אל הר הביטוח כבר עכשיו ובעזרתו לברר כל מה שחשוב לכם. בנוסף לכך, אסור לשכוח שחברות הביטוח מוכרות לנו גם מוצרים שהם סוג של חסכונות ופנסיות, כמו לדוגמא, ביטוח מנהלים או ביטוחים אחרים. לא מעט אנשים חסכו כך מזה עשרות שנים, הלכו לעולמם ולמעשה החסכונות הללו לא מומשו ועדיין מחכים ליורשים. אם אתם היורשים, מדוע שלא תעשו בירור לגבי חיסכון כזה ותעבירו אותו אליכם? אם ההורים שלכם עבדו קשה וחסכו במשך עשרות שנים אין ספק שאתם האנשים שזכאים לסכום הזה ושיוכלו ליהנות ממנו. במקרים כאלה חברות הביטוח לא הולכות מיוזמן ומחפשות את היורשים ולכן גם כאן הר הביטוח זו הכתובת הנכונה – לפרטים נוספים.

 

כמה זמן לוקח כל הבירור הזה?

 

חשבתם שלפנות אל הר הביטוח זה עניין מסובך? הייתם בטוחים שאתם צריכים להשקיע לא מעט זמן והתעסקות בעניין? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. למעשה הר הביטוח זו יוזמה שפועלת בצורה מהירה ביותר, כך שתוך מספר מצומצם של ימי עבודה תקבלו את כל המידע הדרוש לכם. יתרה מכך, בהר הביטוח שומרים על הפרטיות שלכם כך שלא תצטרכו בכלל לתת מידע שהוא רגיש מידע או לחשוש שמישהו אחר ייחשף לכל הפרטים הללו. אין סיבה לדחות את הדברים וככל שתפנו מהר יותר אל הר הביטוח תוכלו להבין טוב יותר איפה אתם עומדים. לקבל לחשבונכם חיסכון שלא ידעתם שההורים עשו ושאתם היורשים שלו זו מתנה מקסימה ובהחלט מגיע לכם ליהנות מכך עוד היום.

אולי תאהבו גם את